Afstudeerplaats juridisch MER
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Stage / Praktijk ervaringen

#1: Afstudeerplaats juridisch MER Auteur: Marjan BerichtGeplaatst: di 30 aug 2005 21:56
    —
Hallo allemaal Smile ,

Ik zit nu in het vierde en laatste jaar met mijn studie MER Management, Economie & Recht.
De rechten kant van mijn opleiding interesseerd mij het meest. Dit jaar moet ik ook gaan afstuderen, maar ik zou niet weten waar ik als HBO-er een juridische afstudeerplaats kan vinden.
Kunnen jullie mij helpen? Weten jullie eventueel sites of bedrijven???

Groetjes, Marjan

#2:  Auteur: It's me ... Peetje! BerichtGeplaatst: di 30 aug 2005 22:04
    —
Ik heb zelf ook de MER gedaan en ik heb bij een gemeente op de afdeling openbare orde en veiligheid afgestudeerd. Ik heb een evenementenbeleid opgesteld voor die gemeente.

Ik moet er wel bij zeggen dat het vinden van een afstudeerplaats niet makkelijk was. Maar eventuele andere opties zijn: een advocatenkantoor, notariskantoor, rechtbank, verzekeringskantoor, juridisch adviesbureau, een profit organisatie, het openbaar ministerie, de provincie, een ministerie.

Misschien is het ook handig om op internet toe zoeken naar afstudeeropdrachten, als je niet weet bij welke organisatie je wilt afstuderen. Ik wist van tevoren ook niet dat ik bij een gemeente wilde afstuderen, maar de opdracht sprak me erg aan.

Succes ermee!



Rechtenforum.nl -> Stage / Praktijk ervaringen

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl