Advies gevraagd m.b.t. een onopgeloste misdrijf
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Criminologie

#16:  Auteur: Leo Beek BerichtGeplaatst: di 07 mei 2013 1:05
    —
mousi schreef:
Als u wel de moeite neemt om mij kortaf aan te sturen/opdringt om het helemaal los te laten (...)

Het spijt me als mijn reactie op je te kortaf, te sturend, onvriendelijk, of opdringerig is overgekomen. Dat was niet mijn bedoeling. Ik heb slechts mijn bescheiden mening gegeven. En die kun je natuurlijk helemaal naast je neerleggen, als je dat zou willen. Ik heb alleen geprobeerd om iets voor je te betekenen.

Ik respecteer jouw visie, en jij hebt inderdaad veel meer informatie over het probleem dan ik. Ik begrijp dat de situatie die je beschreven hebt, je erg geraakt heeft. En dat spijt me voor je. Hiermee wil ik ons gesprek afsluiten. Het beste.


Laatst aangepast door Leo Beek op zo 12 mei 2013 21:43, in totaal 1 keer bewerkt

#17:  Auteur: mousi BerichtGeplaatst: di 07 mei 2013 1:15
    —
Leo Beek schreef:
mousi schreef:
Als u wel de moeite neemt om mij kortaf aan te sturen/opdringt om het helemaal los te laten (...)

Het spijt me als mijn reactie op je te kortaf, te sturend, onvriendelijk, of opdringerig is overgekomen. Dat was niet mijn bedoeling. Het is slechts mijn bescheiden mening. En die kun je natuurlijk helemaal naast je neerleggen, als je dat zou willen. Ik heb alleen geprobeerd om iets voor je te betekenen.

Ik respecteer jouw visie en jij hebt inderdaad veel meer informatie over het probleem dan ik. Ik begrijp dat de situatie die je beschreven hebt je erg geraakt heeft, en dat spijt me voor je. Hiermee wil ik ons gesprek afsluiten. Het beste.


Vaag, maar oké, ik wens je ook het beste.



Rechtenforum.nl -> Criminologie

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2  Laat alle berichten zien
Pagina 2 van 2

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl