3 garanties bedrijfsovername
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Ondernemingsrecht

#1: 3 garanties bedrijfsovername Auteur: Garcia BerichtGeplaatst: do 11 okt 2007 10:50
    —
Hallo mensen,

Ik heb een vraagje bij een bedrijfsovername. Welke 3 andere garanties kan een koper verlangen nog meer verlangen naast concurrentiebeding en geheimhoudingsplicht. Alle tips zijn welkom

Alvast bedankt! Wink

#2:  Auteur: StevenK BerichtGeplaatst: do 11 okt 2007 10:55
    —
Huiswerk?

#3:  Auteur: Garcia BerichtGeplaatst: do 11 okt 2007 11:36
    —
StevenK schreef:
Huiswerk?

Het is geen huiswerk, maar een project waar ik mee bezig ben. Ik kwam er alleen niet uit, ik heb zitten zoeken voor 3 andere garanties bij een bedrijfsovername, alleen kon het niet vinden. Ik heb zelf 2 andere garanties, maar heb er nog 3 andere nodig. Rolling Eyes

#4:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: do 11 okt 2007 13:55
    —
Bankgarantie
Garantie behoud werkgelegenheid

#5:  Auteur: StevenK BerichtGeplaatst: do 11 okt 2007 14:05
    —
Ik heb wel eens een balansgarantie af moeten geven.

(en ik snap nog steeds niet hoe dit geen huiswerk zou zijn. Je weet wel hoeveel garanties je zoekt, maar niet welke)

#6:  Auteur: lesley82 BerichtGeplaatst: do 11 okt 2007 14:44
    —
Whistle

#7:  Auteur: Arnoud Engelfriet BerichtGeplaatst: do 11 okt 2007 15:41
    —
Een garantie dat de uitvinders van de R&D afdeling een afdoende overeenkomst hebben gesloten met het bedrijf dat alle rechten op de door het bedrijf ingediende octrooiaanvragen inderdaad aan het bedrijf toebehoren.

Een garantie dat de gebruikte technologie van het over te nemen bedrijf geen inbreuk maakt op octrooi-, auteurs- of merkrechten van derden.

Een garantie dat de software-licenties voor in het bedrijf gebruikte software afdoende geregeld zijn.

Arnoud



Rechtenforum.nl -> Ondernemingsrecht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl