Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
VA loan rates ...
180-dagen rege...
reparatiehuwel...
Res Nullius ?
proces verbaal...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu vr 29 mrt 2024 0:54
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Jurisdictie tussen menselijke en goddelijke wetten
Moderators: Michèle, Nemine contradicente, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Pagina 1 van 1
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
cybpy1



Leeftijd: 55
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Boogschutter


Berichten: 3


BerichtGeplaatst: wo 23 sep 2020 16:34    Onderwerp: Jurisdictie tussen menselijke en goddelijke wetten Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik heb 3 vragen voor nu waar ik antwoord nodig voor heb.

* Hoe gebruik ik in Nederland de 4 corner rule (4 hoeken wet) als bewijs.

* Hoe toon ik aan wie er juristdictie heeft hier in Nederland in een rechtbank of in de politiek? Op basis van menselijke wetten en goddelijke wetten.

Politiek doet aan wetten en Religie ook.
De geschriften gaan allemaal over politiek en de sociale structuur.
Waarom stelt men in de rechtbanken en in de politiek de menselijke wetten boven die van de Maker van deze aarde en hemel.

Zelfs de Paus POPE LEO XIII geeft toe dat er 2 landen zijn. En dat de Goddelijke wetten boven die van de mens staan. Maar de regering en de Rechtbanken in Nederland en ook alle andere landen boeien de wetten van God niet. Ik zoek naar de juiste jurisprudentie om aan te tonen dat dit juist WEL geaccepteerd en nageleefd moet worden. Vanuit de geschriften heb ik dat bewijs, maar waar kan ik dat vinden in alle informatie van de rechten/wetten op deze aarde. (nationaal en internationaal)
Vanuit Amerika heb ik wel de jurisprudentie gevonden, maar nu heb ik die nog nodig van Nederland naar Amerika (en eventueel alle andere landen).

VATICAN
SAPIENTIAE CHRISTIANAE
ENCYCLICAL OF POPE LEO XIII
ON CHRISTIANS AS CITIZENS

To the Patriarchs, Primates, Archbishops, and
Bishops of the Catholic world in Grace and
Communion with the Apostolic See.

11. Wherefore, to love both countries, that of earth below and that of heaven above, yet in such mode that the love of our heavenly surpass the love of our earthly home, and that human laws be never set above the divine law, is the essential duty of Christians, and the fountainhead, so to say, from which all other duties spring.

Source:
http://w2.vatican.va/content/leo-xiii/en/encyclicals/documents/hf_l-xiii_enc_10011890_sapientiae-christianae.html

* Waar kan ik deze informatie vinden? (Eventueel op welke website)
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Jeroen1967



Leeftijd: 56
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Weegschaal


Berichten: 174


BerichtGeplaatst: do 24 sep 2020 12:47    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Geloof is individueel, en regels/wetten uit oude religieuze geschriften behoren daarom niet aan iedereen te worden opgelegd. Er zijn teveel verschillende geloven om vast te kunnen stellen wie 'gelijk' heeft (niemand dus...) en welke, meestal niet meer aan te passen, op religie gebaseerde regels zouden moeten gelden. Daarom hebben we een democratische constructie opgetuigd waarin we overleggen (stemmen/politiek) wat de geldende wetgeving moet worden waar iedereen zich aan moet houden. Het lijkt me een bijzonder goed plan om dat zoveel mogelijk te blijven scheiden van welk geloof dan ook.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
cybpy1



Leeftijd: 55
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Boogschutter


Berichten: 3


BerichtGeplaatst: do 24 sep 2020 13:43    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Allereerst dank je wel voor het antwoorden.

In amerika zijn alle geloven in het rechtssysteem op hun eigen rechtsgebouw vertegenwoordigd waaronder Mozes. (Jurisprudentie) Waarom hier dan niet.

Mensen behoren NIET uit te maken hoe wij moeten leven dus ook GEEN rechters en ministers. Wetten worden verzonnen naar gelang men zijn eigen belangen kan uitbuiten. Dit is hoe de zogenaamde rechtstaat in de wereld eruit ziet, ook hier in Nederland.

En als het u niet is op gevallen wij hebben totaal GEEN inspraak meer op dingen. Er wordt ons alleen maar dingen opgelegd door rijke lui die er alleen maar op uit zijn om ons te gebruiken als slaven zo niet om te doden.
Corona en de vaccinatie is daar maar 1 voorbeeld van.

Ik heb tal van voorbeelden en bewijzen op mijn website staan die het tegendeel beweren van wat het RIVM, WHO en RUTTE, enz.... beweren en wat er werkelijk voor vuil spelletje gespeeld wordt.

Het rechtssysteem doet aan HANDEl en NIET aan RECHTEN.
Admiralty law wordt er gebruikt met onze lichaam onder het mom van de PERSOON het Burger Slaven Nummer.

James 2:
9 But if ye have respect to persons, ye commit sin, and are convinced of the law as transgressors.

Deuteronomy 1:
17 Ye shall not respect persons in judgment; but ye shall hear the small as well as the great; ye shall not be afraid of the face of man; for the judgment is God's: and the cause that is too hard for you, bring it unto me, and I will hear it.


"Het jodendom is een hele oude godsdienst. Het is van de oudste godsdiensten die er nog steeds is, de basis van het jodendom is namelijk al ca. 2000 jaar voor Christus gelegd. Joden geloven in een God, maar strenge Joden schrijven nooit zijn naam."

Onze aarde bestaat al 5970 jaar sinds de creatie. (of je dit nu geloofd of niet u bent ook gemaakt in je moeders buik)
Vanaf dag 1 zijn de wetten op deze aarde vastgesteld en mensen in de rechtbanken denken dat buiten te kunnen sluiten.....nou dus NIET.

De uittocht uit Egypte van Mozes was in het jaar 2668 sinds creatie. (40 jaar woestijn jaar 2708 sinds creatie, Israel in het jaar 2709)
Mozes behoort dus gebruikt te worden in de RECHTBANKEN, want daar zijn alle rechten vandaan gekomen ongeacht wat iemand op deze aarde zijn MENING of geloof is.

Ik kan je aantonen waarom er Koningen zijn en waarom er rechters zijn.
En dat heeft allemaal te maken met Mozes en Samuel.
En ik kan daarmee ook aantonen wat de WERKELIJKE taken zijn van deze Koningen en Rechters. En dat MEN zich NIET aan deze gegeven regels houdt.

Je ziet de wereld achteruit gaan met de NWO (Nieuwe normaal) omdat de mensen NIET kunnen regeren zoals het hoort. Zie naar RUTTE en TRUMP enz... Zij veranderen de regels en dat ZOU NOOIT mogen gebeuren. GEEN PUNT EN GEEN LETTER zou mogen veranderd worden van de WETTEN.

Je kan de Goddelijke Wetten niet aan de kant schuiven omdat het jou als MENS niet uitkomt.

De rechters enz... zeggen mij boeien God ZIJN Wetten niet want onze menselijke WETTEN zeggen....wow wat een arrogantie....die komt je duur te staan wanneer je later op יְהֹוָה , je Maker, ZIJN stoepje staat in ZIJN RECHTBANK.


Laatst aangepast door cybpy1 op do 24 sep 2020 15:02, in totaal 11 keer bewerkt
Bekijk profiel Stuur privé bericht
cybpy1



Leeftijd: 55
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Boogschutter


Berichten: 3


BerichtGeplaatst: do 24 sep 2020 13:44    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik kan aantonen dat er een aantal dingen niet kloppen waarvan U misschien geen weet van heeft.

Als u daar eventueel geintereseerd in bent dan hoor ik dat graag en dan zal ik u die informatie geven.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Pagina 1 van 1

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds