Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Klacht tegen a...
Contact en str...
proces verbaal...
Res Nullius ?
180-dagen rege...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu di 23 apr 2024 21:57
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

[UL]Geschiedenis van het Europees Publiekrecht
Moderators: Michèle, Nemine contradicente, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 4 van 6 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Nobility

Nobility

Leeftijd: 37
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Kreeft
Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 315


BerichtGeplaatst: do 29 okt 2009 15:34    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Iemand toevallig geschiedenis van het privaatrecht gedaan? Ik hoorde dat die cijfers al sinds gisteren bekend zijn Very Happy
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Patricia20

Patricia20

Leeftijd: 37
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Weegschaal
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 554


BerichtGeplaatst: do 29 okt 2009 22:09    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ja ik hoorde ook dat privaatrecht al klaar is. Publiekrecht is normaal gesproken ook snel, alleen die Wijffels zit nu in het buitenland waardoor het later komt.
_________________
Waar rechtspraak ophoudt, begint de oorlog.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Patricia20

Patricia20

Leeftijd: 37
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Weegschaal
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 554


BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2009 15:51    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Zucht Crying or Very sad nog steeds geen cijfers. Ik heb altijd zo'n hekel aan dat wachten. Normaal zijn ze ontzettend snel. Op Internationaal recht is ook nog geen zicht. Hoop dat ik ze beide gehaald heb.
_________________
Waar rechtspraak ophoudt, begint de oorlog.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Nobility

Nobility

Leeftijd: 37
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Kreeft
Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 315


BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2009 18:00    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Patricia20 schreef:
Zucht Crying or Very sad nog steeds geen cijfers. Ik heb altijd zo'n hekel aan dat wachten. Normaal zijn ze ontzettend snel. Op Internationaal recht is ook nog geen zicht. Hoop dat ik ze beide gehaald heb.


Zat toevallig net te kijken maar ik hoorde dat dit keer ze waarschijnlijk de 15 werkdagen ten volle gaan benutten. Sad
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Patricia20

Patricia20

Leeftijd: 37
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Weegschaal
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 554


BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2009 20:40    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Van wie hoorde je dat dan? Hopen dat Internationaal deze week komt.
_________________
Waar rechtspraak ophoudt, begint de oorlog.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Nobility

Nobility

Leeftijd: 37
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Kreeft
Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 315


BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2009 20:50    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Van de werkgroepdocent Elias, als ik het me goed herinner, want hij gaf aan dat cijfers normaal wel snel komen.

Maar ja we wachten af, vol smart en spanning Razz
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Patricia20

Patricia20

Leeftijd: 37
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Weegschaal
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 554


BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2009 19:15    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Op mijn vraag in V&A op BB antwoordde Ellias dat de uitslag in de loop van volgende week bekend wordt, althans dat is het streven. Zou dus zomaar kunnen dat ze over de 3 weken heen gaan. Kortom wachten, wachten en nog eens wachten. Internationaal is ook nog niet binnen. Hoop dat dit vak dan nog net voor het weekend komt. Vind ik altijd wel fijn.
_________________
Waar rechtspraak ophoudt, begint de oorlog.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Nobility

Nobility

Leeftijd: 37
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Kreeft
Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 315


BerichtGeplaatst: do 05 nov 2009 8:58    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ja, ik hoop het ook Very Happy IR lijkt me ook lang nakijken omdat iedereen heeeeel veeel geschreven heeft.

Ach ja, aanstaande dinsdag mijn volgende tentamen dus zit nog wel in het ritme Razz
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Patricia20

Patricia20

Leeftijd: 37
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Weegschaal
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 554


BerichtGeplaatst: do 05 nov 2009 10:01    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Een Criminologie tentamen dan zeker? Mij staan in december en januari totaal 6 tentamens te wachten. Dus ik ben lekker bezig.
_________________
Waar rechtspraak ophoudt, begint de oorlog.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Nobility

Nobility

Leeftijd: 37
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Kreeft
Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 315


BerichtGeplaatst: do 05 nov 2009 12:43    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ja inderdaad een criminologie tentamen. Razz

Ik heb nog 5 tentamens te gaan, aankomende tentamen niet meegerekend. Dus 5 in december/januari, geen hertentamens.

Maar hoe kom jij aan 6 tentamens, dat is nog meer dan dat ik er moet doen. Welke vakken moet je nog doen?

Succes in ieder geval. Very Happy

Nu hopen dat ik geen hertentamens heb in januari, heb namelijk een studie naar Londen gepland samen met andere rechtenstudent.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Patricia20

Patricia20

Leeftijd: 37
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Weegschaal
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 554


BerichtGeplaatst: do 05 nov 2009 14:51    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

mijn derdejaarsvakken: Burgerlijk procesrecht, Europees recht en Strafrecht. tweedejaarsvakken: Rechtseconomie en Ondernemingsrecht en dan doe ik daar nog naast Rechtssociologie. Het 2e semester hoef ik geen keuzevakken meer te doen.
_________________
Waar rechtspraak ophoudt, begint de oorlog.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Nobility

Nobility

Leeftijd: 37
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Kreeft
Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 315


BerichtGeplaatst: do 05 nov 2009 21:59    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Oh succes, klinkt ook als best veel maar you can do it Very Happy En vrij van keuzevakken, dat is ook lekker Smile

Ga je capita selecta rechtssociologie doen, deze dus; http://studiegids.leidenuniv.nl/courses/show/22391/capita_selecta_rechtssociologie ? Zou ja, welke werkgroep zit je (mocht je je daarvoor al ingeschreven hebben)

En heb je ook al nagedacht over een master? Gaat al best snel Razz
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Patricia20

Patricia20

Leeftijd: 37
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Weegschaal
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 554


BerichtGeplaatst: do 05 nov 2009 23:24    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Klopt ja capita selecta rechtssociologie.
Officieel heb ik me ingeschreven voor de woensdag, maar ik ga op maandag, Kan anders niet met mijn rooster. Maar die was al vol. Volg jij ook dat vak? Ik ben er wel nieuwsgierig naar.

Ik heb absoluut nagedacht over de master. Ik ga de master strafrecht en civiel recht doen. Waarbij strafrecht mijn primaire master is, welke ik echt in een jaar wil afronden. Ik ga morgen trouwens naar de dag van het strafrecht in Rotterdam. Ik ben momenteel druk opzoek naar een stageplaats voor komende zomer en zou wel richting het OM willen, wellicht kan ik een beetje netwerken.

Overigens ben ik niet echt vrij van keuzevakken. Ik doe uit interesse nog Forensische psychiatrie en jeugdrecht en eventueel Media recht.

wat heb jij voor plannen in Londen?
_________________
Waar rechtspraak ophoudt, begint de oorlog.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Nobility

Nobility

Leeftijd: 37
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Kreeft
Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 315


BerichtGeplaatst: vr 06 nov 2009 10:18    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Dat klinkt interessant, zo'n stage bij het OM; mocht je erbij komen - wel laten weten hoe het is -- denk dat veel mensen van RF, inclusief mijzelf, wel nieuwsgierig zijn. Very Happy

Ik ga ook het vak volgen cs rechtsosciologie, naast rechtshandhaving en politie, bpr en tot slot europees recht. Smile

Londen is gewoon gezellig shoppen, niks met rechten te maken Razz

Verder wow jij klinkt echt als vastberaden, ik heb echt nog geen idee hoewel bijvoorbeeld civiel recht geen logische keuze zou zijn. Ik vind strafrecht, bestuursrecht (dan vooral handhaving + bevoegdheden burgemeester over de openbare orde) en forensisische criminologie heel leuk. Hoewel ik denk dat ik er maar 1 ga doen, wil wel op mijn 25e klaar zijn.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Patricia20

Patricia20

Leeftijd: 37
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Weegschaal
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 554


BerichtGeplaatst: vr 06 nov 2009 18:36    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Rechtshandhaving en politie is toch al begonnen? Wat vind jij van europees?persoonlijk vind ik dat echt drama, Ligt totaal niet in mijn interesse. Ook een Belg als hoorcollegedocent die minstens 50 keer ehhh zegt. Heel erg irritant.

Overigens nog altijd geen cijfer, wat een drama zeg.
_________________
Waar rechtspraak ophoudt, begint de oorlog.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 4 van 6 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds