Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
VA loan rates ...
180-dagen rege...
reparatiehuwel...
Res Nullius ?
proces verbaal...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu vr 29 mrt 2024 1:38
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

wekenlang luidruchtige renovatiewerkzaamheden
Moderators: Nemine contradicente, StevenK, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
pmkunc



Leeftijd: 32
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Maagd


Berichten: 2


BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2021 15:47    Onderwerp: wekenlang luidruchtige renovatiewerkzaamheden Reageer met quote Naar onder Naar boven

Beste forumleden, bij voorbaat mijn excuses als er fouten in mijn toespraak zijn gemaakt, maar Nederlands is niet mijn moedertaal. In geval van twijfel zal ik hieronder ook de Engelse vertaling verzorgen.

ad rem

Er waren renovatiewerkzaamheden aan de gang in het atrium net buiten de deur van mijn gehuurde appartement, en het was zo lawaaierig dat mijn eenjarig kind niet kon slapen, praten zonder te schreeuwen of zich ergens op kon concentreren.
De werken waren gericht op een lichte helling van de vloer, waardoor het water na regen sneller kan weglopen, want voor deze renovatie waren er na elke regenbui enkele dagen plassen.
Naar mijn mening is een dergelijke situatie niet te voorzien in een land met zoveel regenval als Nederland, en deze renovatiewerkzaamheden zijn niet specifiek uitgevoerd voordat het pand in gebruik werd genomen, zodat er een vroeg mogelijk.
Kan ik van de eigenaar een vergoeding eisen?
Temeer omdat er naast de bovengenoemde situatie ook problemen waren met internet (één internet voor enkele tientallen bewoners met een te lage snelheid, vooral in het weekend en 's avonds), waardoor de gemeenschappelijke delen van het gebouw schoon, het appartement ventileren en enkele weken wachten op de inrichting van het appartement.

Bij voorbaat dank voor uw hulp.


ENG


There was renovation work going on in the atrium just outside the door of my rented apartment, and it was so noisy that my one-year-old child couldn't sleep, talk without shouting or concentrate on anything.
The works were aimed at a gentle slope of the floor, which will allow water to drain faster after rain, because before this renovation, after each rainfall, there were several days of puddles.
In my opinion, it is impossible not to foresee such a situation in a country with a rainfall frequency as frequently as the Netherlands, and this renovation work was not specifically carried out before the building was put into use, so that it was possible to earn as early as possible.
Can I claim from the owner and some compensation?
All the more so because in addition to the above-mentioned situation, there were also problems with the Internet (one Internet for several dozen residents with too slow speed, mainly during the weekend and in the evening), maintaining cleanliness in the common parts of the building, ventilation of the apartment and waiting several weeks for the repair of the microwave furnishing the apartment.

Thank you in advance for your help.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds