Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Klacht tegen a...
Contact en str...
proces verbaal...
Res Nullius ?
180-dagen rege...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu za 20 apr 2024 16:50
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Rechtszaak zonder einde
Moderators: Michèle, StevenK, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Pagina 6 van 6 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: di 16 feb 2016 13:23    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Quote:
Op 1-12-2015 heb ik de psychiater gedagvaard bij de Hoge Raad, n.a.v. de uitspraak van 10-9-2015 op de tuchtklacht door het CTG.
Op 12-2-2016 concludeerde Advocaat-Generaal mr. F.F. Langemeijer dat mijn cassatiedagvaarding nietig verklaard moet worden, omdat: 1) alleen cassatie kan ingesteld worden door een advocaat bij de Hoge Raad (art. 407 lid 3 Rv) en 2) geen andere voorziening openstaat tegen een beslissing van het CTG dan cassatie in het belang der wet (art. 75 Wet BIG).
Cassatie in het belang der wet kan alleen ingesteld worden door de Procureur-Generaal; ik krijg een afzonderlijke beslissing op mijn verzoekschrift van 23-12-2015 aan de P-G.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: do 25 feb 2016 13:12    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Op 11-2-2016 stuurde ik (per aangetekende post) mijn verzetsdagvaarding aan deurwaarder PB Groep, nadat ik bij verstek veroordeeld was, met het verzoek deze uiterlijk 15-2-2016 te betekenen. Op vrijdag 19-2-2016 stuurde ik een mail toen ik niets meer had gehoord. Op 22-2-2016 kreeg ik dit antwoord van de deurwaarder: “Na ontvangst van uw opdracht hebben wij getracht u per mail te bereiken omdat een volledig onderdeel van de dagvaarding (de verstekaanzegging ex art 111 Rv jo art 139 Rv) ontbrak, die wij niet met pen even tussen de regels door konden bijkrabbelen. (...)
Omdat u niet reageerde hebben wij een tussenoplossing bedacht voor het invoegen van de verstekaanzegging en de dagvaarding vrijdag jl. betekend. (...)
Uitspraken in tuchtzaken hebben overigens aangetoond dat een ontvangstbevestiging noodzakelijk is om de deurwaarder aansprakelijk te stellen voor enige schade.
De originele dagvaarding heeft u uiterlijk woensdag in uw brievenbus
”.
De voorlaatste zin bevestigt dat de deurwaarder me geen mails stuurde, nog afgezien dat geen vormvereiste ontbreekt. Woensdag 24-2-2016 had ik de dagvaarding nog steeds niet, dus heb ik op 25-2-2016 nog maar eens een mail gestuurd, waarna ik de reactie kreeg: “Het origineel is op 22 februari 2016 per post aan u verzonden”.
Ik dacht ten onrechte dat na het exploot van donderdag 21-1-2016, op vrijdag 19-2-2016 de uiterste termijn van vier weken al verstreken was (art. 143 Rv). In art. 119 lid Rv staat: “De termijn van dagvaarding vangt aan op de dag, volgend op die waarop het exploot is uitgebracht(…)”. Dit betekent dat de termijn begon op vrijdag 22-1-2016 en de dagvaarding op 19-2-2016 dus wel tijdig was.

Mijn tuchtklacht tegen de 4 psychiaters van Mentrum c.q. Arkin, die me in 2005 martelden, wordt bij “openbare zitting” door het CTG behandeld op dinsdag 22 maart 2016 10:00 uur aan de Prins Clauslaan 60 te Den Haag. De volgende belangenverstrengelinen constateer ik: mr. J.P. Balkema werkt voor Kluwer en het Hof van Discipline en drs. A.C.L. Allertz werkt voor GGZ Centraal, dat samenwerkt met Arkin.
Ik heb tot mijn verrassing bewijs (verslagen van medisch onderzoek) gevonden dat:
1) Psychiatrie in de “ontwikkelde” wereld slechter is dan (geen) behandeling in de derde wereld.
2) Antipsychotica (als Risperdal (Risperidon) en Zyprexa (Olanzipine)) het herstel belemmeren van mensen met psychische problemen.
3) Antipsychotica zeer ernstige “bijwerkingen” hebben als: Parkinson en verkleining van de hersenen.
4) Door antipsychotica mensen jonger overlijden en vaak zelfmoord plegen.
5) Dat Akineton (een spierverslapper om Parkinson - door antipsychotica - te verhelpen) dement maakt, verslavend is en hallicunaties veroorzaakt (terwijl antipsychotica hallicunaties moeten voorkomen).
Op 23-1-2016 stuurde ik dit bewijs naar zowel het CTG als de psychiaters. Het merendeel van dit bewijs komt uit de PDF “The "clickable" Whitaker Affidavit” van https//psychright.org. Mijn belangrijkste aanvulleningen zijn verslagen over Akineton (Biperideen):
Roldan, G, et al. “Selective M1 muscarinic receptor antagonists disrupt memory consolidation of inhibitory avoidance in rats” Neuroscience Letters 230 (1997). Hieruit blijkt dat door Akineton ratten vergeetachtig worden.
Espi Martinez, F, et al. “Biperiden Dependence: Case Report and Literature Review” Case Reports in Psychiatry 949256 (2012). Een beschrijving van ernstige gevolgen van een Akineton- verslaving.
Bovendien zijn alle onderzoeksverslagen bevooroordeeld. Ik heb geen enkel onderzoek (dus 0) gevonden dat antipsychotica vergelijkt met een placebo. Een voorbeeldje: Barkic, J, et al. “The Influence of Risperidone” Coll. Antropol. 27, 1 (2003). In dit onderzoek werden menselijke proefkonijnen met schizofrenie, die eerst “oude” antipsychotica gebruikte (Haldol of Fluphenazine) overgezet naar Risperdal, waarbij het gebruik van Akineton geminimaliseerd werd. Deze kregen intelligentietesten op het moment van de overstap en na 1 en 3 maanden. Door oefening verwacht je dat bij de tweede en derde test een hoger resultaat gehaald wordt, terwijl ze minder dement zijn door vermindering van Akineton (van 4-6 mg naar 1-3 mg per dag), terwijl bekend is dat mensen dommer worden door oude antipsychotica (FGA). De onderzoekers durfden te concluderen: “After the switch from FGA to risperidone due to intolerance, after only one month the intellectual functioning, concrete and abstract thinking, and mental speed are significantly improved. The improvement is even more conspicuous three months after the switch from FGA to Risperidone”.

Als argument voor het niet doen van een behoorlijk onderzoek naar de werking van deze “medicijnen” met een vergelijkende placebo-groep wordt genoemd dat dit ethisch niet verantwoord is. Het is blijkbaar ethisch onverantwoord als de psychiatrie geen onschuldige slachtoffers meer kan maken.
Wat ook misdadig is dat antipsychotica, die dus meer kwaad dan goed doen, toegediend worden aan kinderen met ADHD. Hoe smerig dit is, blijkt uit dat de uitvinder van ADHD, Leon Eisenberg, in een interview zeven maanden voor zijn dood verklaarde: “ADHD is a prime example of a fictitious disease”.


Laatst aangepast door Firestarter op di 01 mrt 2016 17:42, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Doeko



Leeftijd: 35
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Ram
Studieomgeving (BA): UvA

Berichten: 14


BerichtGeplaatst: do 25 feb 2016 17:18    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Firestarter schreef:
Leon Eisenberg, in een interview zeven maanden voor zijn dood verklaarde: “ADHD is a prime example of a fictitious disease”.


However, when one allows for the vagaries of translation from German to English and reads the statement in context, it's clear that Dr. Eisenberg wasn't asserting that ADHD isn't a real disorder, but rather that he thought the influence of genetic predispositions for ADHD (rather than social/environmental risk factors) were vastly overestimated.

Bron: http://www.snopes.com/politics/quotes/adhd.asp

Wordt het niet tijd om wat anders te gaan doen?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
bona fides




Geslacht: Man

Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 22893


BerichtGeplaatst: za 27 feb 2016 0:08    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Als het niet meer gaat over de oorspronkelijke eindeloze rechtszaak, dan wordt het inderdaad tijd om deze draad af te ronden.
_________________
Hanc marginis exiguitas non caperet.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: di 01 mrt 2016 17:39    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Quote:
Omdat u niet reageerde hebben wij een tussenoplossing bedacht voor het invoegen van de verstekaanzegging en de dagvaarding vrijdag jl. betekend.
Verrassend genoeg heeft de deurwaarder Univé gedagvaard op donderdag 18-2-2016.
Ik heb de verzetsdagvaarding op 26-2-2016 (eindelijk) ontvangen en deze tijdig, voor de roldatum op 3-3-2016, aangebracht bij de kantonrechter. Bij de Centrale balie van het gerechtsgebouw aan de Parnassusweg te Amsterdam werd ik afgesnauwd, omdat ik een ontvangstbevestiging eiste: “Als je een kopie wil, moet je die van te voren zelf maar maken”.

Ik wordt al sinds 2004 door allerlei corrupte juristen, sadistische psychiaters en andere ambtenaren uitgemaakt voor stapelgek; ik mag me daar blijkbaar niet tegen verdedigen.
Dit is het oorspronkelijke Duitse citaat, waarin Leon Eisenberg op niet mis te verstane wijze duidelijk maakt dat AHDD (ADHS) een gefantaseerde ziekte is: “ADHS ist ein Paradebeispiel für eine fabrizierte Erkrankung”.
Het volgende citaat van dr. Jerome Kagan (psycholoog bij Harvard) komt ook van de site, waarnaar door Doeko verwezen wordt: “SPIEGEL: Experts speak of 5.4 million American children who display the symptoms typical of ADHD. Are you saying that this mental disorder is just an invention?
Kagan: That's correct; it is an invention. Every child who's not doing well in school is sent to see a pediatrician, and the pediatrician says: "It's ADHD; here's Ritalin." In fact, 90 percent of these5.4 million kids don't have an abnormal dopamine metabolism. The problem is, if a drug is available to doctors, they'll make the corresponding diagnosis
”.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
jupjupjup



Leeftijd: 45
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): LOI

Berichten: 61


BerichtGeplaatst: wo 02 mrt 2016 12:09    Onderwerp: adhd Reageer met quote Naar onder Naar boven

ik als adhd er.....
ben van mening dat het bestaat
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: wo 09 mrt 2016 18:33    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Quote:
In juli 2003 werd een “reorganisatie“ van mijn afdeling gestart in het kader van de geplande outsourcing naar het bedrijf TCS.
De outsourcing van mijn afdeling had op papier grote voordelen: het vervangen van duur Nederlands door goedkoop Indiaas personeel, een afgeslankte Abn amro die zich alleen richt op zijn “core business” en winst op de aandelenmarkten door de voorkennis dat TCS (onderdeel van de Tata Groep) een grote opdracht zou binnenhalen.
Er zijn belangenverstrengelingen tussen Abn amro, TCS en De Brauw Blackstone Westbroek (dat namens mij van februari 2011 tot juni 2012 in strijd met mijn belangen handelde).

Abn amro – Rothschild en Koninklijke familie
Abn amro had vanaf 1996 tot 2007 een samenwerkingsverband met de bekende bankiersfamilie Rothschild. In 2012 werd bekend, dat Rothschild de beursgang van Abn amro voorbereidt (samen met Rabobank en De Brauw Blackstone Westbroek).
Uit het werkverleden van ons koninklijk huis en hun huwelijkspartners blijkt dat de Oranje-Nassaus een bankiersfamilie is, met bovendien nauwe verbanden aan de Rothschilds. De Oranje-Nassaus bezaten in 2005 minimaal 10% aandelen Abn Amro, Koninklijke Shell en De Nederlandsche Bank (waarin ook Rothschild een aanmerkelijk belang had). In 1906 kocht de Koninklijke Shell de Caspian en Black Sea Petroleum Company van de Rockefellers (verwanten van Rothschild).
De directeur van Abn amro is: Gerrit Zalm, van Shell: Ben van Beurden en De Nederlandsche Bank: Nout Wellink. Zalm, Van Beurden en Wellink zijn lid van de machtige Bilderberg groep. De Bilderberg groep, waar Rothschild de agenda bepaalt, is mede opgericht door grote kindervriend prins Bernhard en tegenwoordig zijn Willem-Alexander en Beatrix prominente leden.
Prins Pieter-Christiaan Michiel van Vollenhoven liep in 1990 stage bij Abn amro en werkte vanaf maart 2000 voor Equity Capital Markets (een joint venture van Abn amro en NM Rothschild); Mabel Wisse Smit liep begin jaren 1990 stage bij Abn amro en in 1993 stage bij de Verenigde Naties (van Rothschild, Rockefeller) en stiefvader Wisse Smit was manager bij Rabobank; prins Friso werkte voor Goldman Sachs en Wolfensohn & Co (eigendom van de voormalige directeur van de Wereldbank); koningin Wilhelmina hield zich na haar troonafstand bezig met de Europese Rothschilds; prinses Carolina werkt voor de VN (van Rothschild, Rockefeller); prins Constantijn werkte voor de Wereldbank (van Rothschild) en Booz Allen Hamilton (eigendom van de Carlyle Group).
Zo is de relatie tussen onze koninklijke familie, Rothschild en Abn amro al jaren innig.

Tata Group – Rothschild
In december 2006 werd bekend dat Tata Steel samenwerkt met NM Rothschild (onder andere bij de overname van het Brits-Nederlandse Corus). In april 2013 werd bekend dat Tata Technologies Cambric aankocht, waarbij beide partijen geadviseerd werden door Rothschild.
Tata werd in 2004 naar de beurs begeleid door JM Morgan Stanley, DSP Merrill Lynch en JP Morgan Chase. Bilderberglid Robert W. Scully maakte deel uit van de directie van JM Morgan Stanley, ook werkten voor de betrokken bedrijven 30 CFR-leden (gecontroleerd door Rockefeller).
Er is ook een link tussen Tata en Rothschildagent George Soros. In 1994 werd Haldia Petrochemicals Ltd (HPL) opgericht als joint venture tussen de Chattarjee Group, Tata Group, Indian Oil Corporation en West Bengal Industrial Development Corporation. De Chattarjee Group werd opgezet door George Soros en Chattarjee. In 2005 kocht Chattarjee Basell aan, waarbij ook Shell en Merrill Lynch betrokken waren.
Sinds 1936 zijn er innige verbanden tussen de families Tata en Mistry: Mistry Shapoorji Pallonji Mistry kocht 17,5% van het bedrijf van de Tata’s. Sindsdien is een Mistry getrouwd met een Tata, zodat de huidige directeur van Tata, Cyrus Mistry heet (met een Tata als moeder). Twee Mistrys hebben een arbeidsverleden bij Rothschild: Ketan en Bhavika. Ketan Mistry werkte in 2002 en 2003 voor Rothschild asset management toen de afspraken gemaakt werden over de beursgang en outsourcing van mijn afdeling naar het familiebedrijf van de Tata’s.

De Brauw Blackstone Westbroek – Rothschild, Rabobank
De Brauw Blackstone Westbroek is de huisbankier van Rabobank (dat vanaf 3-6-2015 door een onrechtmatige conservatoir beslag mijn bankrekeningen blokkeert).
In november 2008 kocht Rabobank 7,5% van de Rothschild Continuation Holdings en begonnen Rabobank en Rothschild een samenwerking op het gebied van fusies en overnames, met juridische bijstand door De Brauw Blackstone Westbroek.
Jaap W. Winter van De Brauw Blackstone Westbroek woonde de Bilderbergconferentie van 2011 bij (toen ze mij vertegenwoordigden).

En Univé die samen met Mentrum c.q. Arkin een civiele rechtszaak tegen mij begonnen is ...
In 2013 werd Marianne Tijssen van het bestuur van Abn amro in het bestuur van Univé geplaatst.
In 2009, 2010 had Univé Stad en Land een aparte adviesbalie bij Abn amro.
Jacqueline Blom, tegenwoordig salarisadministrateur bij Univé, werkte van 1993 tot 2001 voor De Brauw Blackstone Westbroek.
Leden van de Raad van Toezicht van de Nierstichting: ir. Boudewijn Dessing, oud-voorzitter RvB VGZ-IZA-Trias-Univé Groep, en mr. Caroline van Gent, advocaat bij BarentsKrans (Barents Krans vertegenwoordigt Abn amro in deze rechtszaak zonder einde).
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: di 12 apr 2016 16:09    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Firestarter schreef:
Op 22-1-2014 had ik last van een magneetveld uit mijn plafondlamp. Toen ik achter deze lamp keek, bleek dat er maar liefst 16 elektriciteitsdraden op die ene lamp waren aangesloten en dat de lamp – door de grote stroom – brandsporen had achtergelaten op het plafond.
Op 23-1-2014 deed ik aangifte bij de politie wegens poging tot moord en inbraak. De politie weigerde deze aangifte en dreigde me op te sluiten als ik niet met de crisisdienst van Arkin zou praten. Op 23-1-2014 sprak ik vervolgens 45 minuten met 2 sadisten van het SPOR, die onder andere stelde dat het niet raar is als er ineens 16 elektriciteitsdraden op één lamp zijn aangesloten.
Ik denk inmiddels dat er misschien radioactieve straling (i.p.v. een magneetveld) van deze plafonnière kwam. Ik heb trouwens bewijs dat “collega’s” van Abn amro in 2004 in mijn woning inbraken. Hier een foto van de 16 elektriciteitsdraden: http://www.lawfulpath.com/forum/download/file.php?id=290
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bronza



Leeftijd: 31
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Steenbok
Studieomgeving (BA): RUG

Berichten: 143


BerichtGeplaatst: di 12 apr 2016 22:29    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Firestarter schreef:
Firestarter schreef:
Op 22-1-2014 had ik last van een magneetveld uit mijn plafondlamp. Toen ik achter deze lamp keek, bleek dat er maar liefst 16 elektriciteitsdraden op die ene lamp waren aangesloten en dat de lamp – door de grote stroom – brandsporen had achtergelaten op het plafond.
Op 23-1-2014 deed ik aangifte bij de politie wegens poging tot moord en inbraak. De politie weigerde deze aangifte en dreigde me op te sluiten als ik niet met de crisisdienst van Arkin zou praten. Op 23-1-2014 sprak ik vervolgens 45 minuten met 2 sadisten van het SPOR, die onder andere stelde dat het niet raar is als er ineens 16 elektriciteitsdraden op één lamp zijn aangesloten.
Ik denk inmiddels dat er misschien radioactieve straling (i.p.v. een magneetveld) van deze plafonnière kwam. Ik heb trouwens bewijs dat “collega’s” van Abn amro in 2004 in mijn woning inbraken. Hier een foto van de 16 elektriciteitsdraden: http://www.lawfulpath.com/forum/download/file.php?id=290


Inspiratie uit "Better call saul" gehaald?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: do 14 apr 2016 11:33    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik heb sinds 2004 geen telescreen meer. Inspiratie haal ik uit boeken en muziek. Dit komt uit Linkin Park’s No more sorrow:
I see pain / I see need
I see liars and thieves
Abuse power with greed

I had hope / I believed
But I'm beginning to think that I've been deceived
You will pay for what you've done

No, no more sorrow
I've paid for your mistakes
Your time is borrowed
Your time has come to be replaced

Thieves and hypocrites
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: wo 20 apr 2016 16:46    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Quote:
Vanaf 2011 moest ik door ernstige slijmvorming honderden keren per dag rochelen, ik had er verder weinig last van en wist ook niet wat ik hieraan kon doen. Op 10-12-2013 smaakte het leidingwater niet alleen smerig, maar kreeg ik er kokhalsneigingen van. Nadat ik bronwater kocht in de supermarkt was vrijwel direct de ernstige slijmvorming over. Sindsdien werd mij bij herhaling giftig eten en drinken verkocht in supermarkten, met als gevolg dat ik in het jaar 2014 ongeveer 40 dagen last had van diarree (met vaak ook koorts).
Op basis van de Drinkwaterwet zijn geen mogelijkheden om openbare gebouwen (als sporthallen, sportkantines en scholen) van voor 1990 te slopen – of incidenteel renoveren – om de waterleidingen aan te passen, zodat art. 52 Drinkwaterwet uitgevoerd kan worden. Daarvoor is het Drinkwaterbesluit; de “inspecteur” kan onmogelijke eisen stellen op grond van art. 37 lid 6 en 38 lid 4 Drinkwaterbesluit en NEN 1006, zodat de “eigenaar” geen andere optie heeft dan zijn gebouw te slopen.
In art. 29 lid 1 is een vergelijkbare bepaling opgenomen als in art. 52 Drinkwaterwet, waaruit blijkt dat de “toezichthouder” een “ontheffing” kan “verlenen” voor het leveren van drinkwater met te veel giftige stoffen, zo lang het maar binnen 30 dagen hersteld kan worden:
a.overschrijding van die waarde naar zijn oordeel geen nadelige gevolgen voor de volksgezondheid heeft,
b.de overschrijding binnen 30 dagen door het nemen van herstelmaatregelen kan worden opgeheven, en
c.de onder a bedoelde waarde door de eigenaar in de voorafgaande twaalf maanden niet gedurende meer dan 30 dagen is overschreden
”.
Je leest het goed: in Nederland wordt gif aan het drinkwater toegevoegd, om de volksgezondheid te BESCHERMEN, want – zo is de stelling – met gif wordt legionellabacterie gedood, die anders de levensgevaarlijke veteranenziekte veroorzaakt.

Er is een interessant verhaal over de veteranenziekte: https://nl.wikipedia.org/wiki/Legionellose
De symptomen van de veteranenziekte zijn: 1) hoofdpijn, 2) spierpijn, 3) een ziek gevoel, 4) longontsteking, 5) koorts boven de 39°C, 6) hoesten, 7) kortademigheid, 8) braken en 9) diarree. Al deze symptomen heb ik gehad door vergiftiging (uitgezonderd longontsteking).
Bizar genoeg is de legionellabacterie nauwelijks te kweken, maar ontstaat zo maar in warm water. Blijkbaar raak je besmet met deze eigenaardige bacterie door douchen, maar niet door drinken van water (en evenmin door een besmet persoon). Vaak worden mensen ziek tijdens vakantie, dus tijdens de reis of in het hotel. Opvallend dat alle grote uitbraken van de veteranenziekte in de “beschaafde” wereld zijn (bron de Engels- en Nederlandstalige Wikipedia): 1976 Philadelphia (VS), 1985 Stafford (Engeland), 1999 Bovenkarspel (Nederland), 2000 Melbourne (Australië), 2001 Murcia (Spanje), 2005 (Canada), 2014 Lissabon (Portugal), 2015 New York (VS).
Als gevolg van “preventiemaatregelen” voor legionella is het aantal gevallen van de veteranenziekte sterk gestegen: http://www.volkskrant.nl/archief/onderzoekers-aantal-gevallen-van-legionella-jarenlang-onderschat~a622115/
Maar er is nog meer over de eerste uitbraak in 1976 van de veteranenziekte (onder veteranen) in het Bellevue Stratford hotel in Philadelphia. F. William Sunderman maakte vergiftiging met Nikkelcarbonyl bekend als waarschijnlijke oorzaak van de ziekte: www.annclinlabsci.org/content/7/3/187.full.pdf
Sunderman werd geattendeerd op deze mogelijkheid door een anonieme brief, die waarschuwde voor moord met Nikkelcarbonyl, die Sunderman op 2-8-1976 doorstuurde aan de FBI, die dit pas onderzocht na de publicatie van Jack Anderson op 28-10-1976 in de krant: http://bayhdolecentral.com/3_DIV_SCAN/2679_001_OCR_DIV.pdf
https://archive.org/stream/nsia-FBIMiscellaneous/nsia-FBIMiscellaneous/FBI%20Miscellaneous%20186_djvu.txt
Een gevolg van vergiftiging met Nikkelcarbonyl is een verhoogde concentratie nikkel. Dr. Jerrold Abraham verklaarde dat hij bij het onderzoek van de lijken kleine stukjes metaal in de longen had gevonden. De longen, maar niet de nieren, van de slachtoffers hadden een veel hogere concentratie Nikkel dan een vergelijkingsgroep. Blijkbaar werden de veteranen vergiftigd met Nikkelcarbonyl via de luchtwegen. De staatspropaganda heeft de volgende verklaring bedacht – dat het nikkel veroorzaakt werd door metalen instrumenten gebruikt in de lijkschouwing. Deze instrumenten zouden dus geen nikkel achterlaten: 1) in de nieren (maar wel in de longen) en 2) in de controlegroep (maar wel in de groep met de veteranenziekte): http://www.biostat.umn.edu/~brad/6450/Chen_77_Legionnaire.pdf
Bekijk profiel Stuur privé bericht
bona fides




Geslacht: Man

Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 22893


BerichtGeplaatst: wo 20 apr 2016 21:56    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Dit gaat niet langer meer over de eindeloze rechtszaak, dus slotje.
_________________
Hanc marginis exiguitas non caperet.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Pagina 6 van 6 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds