Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 4 van 4 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 |
|
Auteur |
Bericht |
kapsalon
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 09 jul 2010 17:12 Onderwerp: |
|
|
theod schreef: | Succes en laat je even de uitkomst weten? | Dank je,
het is allemaal voorbij gelukkig, de wederpartij draaide helemaal door. Ik werd beschuldigd als oplichtser en ze wilde ook niets met mij te maken hebben. Het contract is ontbonden en ik heb haar 3 maanden huur moeten betalen en zij heeft 2 maanden huur laten schieten.
Ik kan gewoon me spullen meenemen en weggaan. Ik ben zowel te vreden. Ik had geen minuut langer met die monsters willen zitten. Al heb ik al me eisen niet verkregen ben ik toch blij.
Dit alles was de uitkomst van onderlinge gesprek. De rechter zag ook wel dat ik sterk stond met die procesverbaal.......maar heeft ons gevraagd om er onderling uit te komen want anders zou de vonnis nog lang duren voor beide partijen en zou er veel kosten gemaakt worden door beide partijen.
Nou ik blij zij DENK ik blij.....punt
bedankt voor al jullie hulp en steun allemaal ik waardeerde dat enorm. |
|
|
|
 |
theod
Leeftijd: 67 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 09 jul 2010 18:04 Onderwerp: |
|
|
Als jij tevreden bent met de uitkomst is daar niets op aan te merken en feliciteer ik jou met het resultaat. |
|
|
|
 |
kapsalon
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 10 jul 2010 10:51 Onderwerp: |
|
|
theod schreef: | Als jij tevreden bent met de uitkomst is daar niets op aan te merken en feliciteer ik jou met het resultaat. | Wij moslim`s zeggen altijd: We weten niet waar het verborgene in zit, inhoud, of wat het is en gaan van het beste uit. Allahswt heeft dit zo gewilt,
Dus ik ben erg blij, en dank u voor de felicitatie.  |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 4 van 4 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 |
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|