sylvia444
Leeftijd: 62 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 14 aug 2009 19:43 Onderwerp: kan dit?beslag! |
|
|
Mijn vraag gaat over hetvolgende.Door omstandigheden zijn we in de schuldsanering terecht gekomen.Dat is nu goed geregeld en hoewel het niet mee valt kunnen we eten en drinken.Maar nu is mijn zoon plotseling uit zijn huis gezet.Hij is pas 19 maar hij wilde het op zichzelf proberen dus waarom niet.Nu heeft hij in die tijd op zichzelf schulden gemaakt en willen de deurwaarders van het incasso beslag op onze huisraad leggen.We hebben net na alle ellende weer een beetje alles op rit en hard gewerk voor de andere huisraad die niet nieuw is maar waar wij heel blij mee zijn.
Ik heb mijn vraag ook voorgelegd aan mijn vertegenwoordiger van plangroep en zij zegt dat er wel degelijk beslag op onze spullen kan worden gelegd.Dus met andere woorden had ik mijn zoon beter op straat kunnen laten staan.Mijn zoon heeft op dit moment geen inkomen.Maar er kan dus beslag gelegd worden voor zijn schulden op onze spullen.Kan dit?Ik kreeg het advies dat ik van alles bonnetjes moet kunnen overleggen zodat ze kunnen zien dat de spullen van ons zijn ,dat is echter nogal lastig als alles twee de hands is.Wie weet hoe het zit en wat we kunnen doen. |
|