Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
VA loan rates ...
180-dagen rege...
reparatiehuwel...
Res Nullius ?
proces verbaal...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu vr 29 mrt 2024 1:52
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Prins Bernhard overleden
Moderator: Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 2 Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ergo sum
Redacteur
ergo sum

Leeftijd: 119

Sterrenbeeld: Schorpioen


Berichten: 17065


BerichtGeplaatst: wo 01 dec 2004 22:42    Onderwerp: Prins Bernhard overleden Reageer met quote Naar onder Naar boven

Helaas, de prins is overleden.
_________________
Vivere est cogitare.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
MiriamvL

MiriamvL

Leeftijd: 41
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 2826


BerichtGeplaatst: wo 01 dec 2004 22:55    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Mooie leeftijd...
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail MSN messenger
Edith



Leeftijd: 38
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Kreeft
Studieomgeving (BA): UU
Studieomgeving (MA): UU
Berichten: 720


BerichtGeplaatst: wo 01 dec 2004 22:58    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

ja maar toch jammer, kvond em wel lief Sad nou zijn er helemaal geen oude leden meer van t koninklijk huis
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Ramonkey

Ramonkey

Leeftijd: 44
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): UvA
Studieomgeving (MA): UvA
Berichten: 2280


BerichtGeplaatst: wo 01 dec 2004 23:31    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

tja was eigenlijk al een gelopen race die gezondheid van hem, maar blijft treurig. keep it real B.
_________________
Be the change you want to see in the world
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Autechre

Autechre

Leeftijd: 38
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Kreeft
Studieomgeving (BA): EUR

Berichten: 62


BerichtGeplaatst: wo 01 dec 2004 23:47    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Inderdag altijd treurig, maar het blijft toch onvermijdelijk. Hij heeft een wel een mooie leeftijd bereikt, 93 dacht ik?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail MSN messenger
StevenK
Moderator


Leeftijd: 51
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Boogschutter
Studieomgeving (BA): OU
Studieomgeving (MA): OU
Berichten: 4108


BerichtGeplaatst: do 02 dec 2004 0:15    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

RIP; de laatste die het koningshuis nog enigszins de moeite waard maakte is heengegaan.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
Kafka



Leeftijd: 59
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): UvT

Berichten: 1003


BerichtGeplaatst: do 02 dec 2004 0:59    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Inderdaad zonde.
Maar ja hij heeft een goed leven gehad lijkt me, ik hoop dat ik het nog een keer zover schop.
Drieënnegentig is een gezegende leeftijd hoor.
_________________
Ich hab das forensische Sujet in meine surreale Welt transportiert und jeder, der behauptet, ich habe die zeitgenössische Justiz kritisiert oder wäre gar ihr Gegner, der hat meine Romane nie gelesen oder zumindest nicht verstanden...
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
Juul

Juul

Leeftijd: 42
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Ram
Studieomgeving (BA): EUR

Berichten: 2636


BerichtGeplaatst: do 02 dec 2004 1:31    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik vind het zielig voor Beatrix, in iets meer dan 2 jaar haar man en beide ouders verloren, hoeveel dichterbij kan het moment komen dat ze zelf komt te overlijden.....
_________________
Si vis amari, ama!

Verander het verleden, begin vandaag!

Kusje, Juul
Bekijk profiel Stuur privé bericht
mr. crowley








Berichten: 1185


BerichtGeplaatst: do 02 dec 2004 10:34    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Weer een kleurrijk persoon minder en een deel van onze geschiedenis afgesloten. Hij heeft in ieder geval het maximale uit zijn leven gehaald, tot aan zijn dood. Moge hij rusten in vrede.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
Okidoki

Okidoki

Leeftijd: 45
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Weegschaal
Studieomgeving (BA): RUN

Berichten: 1645


BerichtGeplaatst: do 02 dec 2004 11:06    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Markant figuur en wat er ook over hem geschreven is en wat er ook van waar is, hij heeft zijn steentje meer dan verdient. Hij was toch wel het gezicht van het koninklijk huis en gedroeg zich als een echte vorst. Spijtig dat hij er niet meer is. Hij gaf de Oranjes nog wat flair.

Juul schreef:
Ik vind het zielig voor Beatrix, in iets meer dan 2 jaar haar man en beide ouders verloren, hoeveel dichterbij kan het moment komen dat ze zelf komt te overlijden.....


Dat overlijden zal (hopelijk) nog wel even op zich laten wachten. Afstand van de troon lijkt mij eerder de eerst volgende grote gebeurtenis. Nu er zoveel is veranderd voor haar, lijkt de tijd aangebroken wat meer van het leven en de klein-kinderden te gaan genieten en de septer door te geven aan Koning-Bier.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Martijn



Leeftijd: 44
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Leeuw
Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 599


BerichtGeplaatst: do 02 dec 2004 11:13    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Juul schreef:
Ik vind het zielig voor Beatrix, in iets meer dan 2 jaar haar man en beide ouders verloren, hoeveel dichterbij kan het moment komen dat ze zelf komt te overlijden.....


Ik hoop niet dat dat gebeurt het zou dan wel heel erg hard in de koninklijke familie gaan. Wel ben ik het eens met de het bovenstaande dat 93 een leeftijd is die velen niet halen en wanneer dat in enigzins goede gezondheid gebeurt is dat toch een zegen.

Quote:
Afstand van de troon lijkt mij eerder de eerst volgende grote gebeurtenis. Nu er zoveel is veranderd voor haar, lijkt de tijd aangebroken wat meer van het leven en de klein-kinderden te gaan genieten en de septer door te geven aan Koning-Bier.


Zelf verwacht ik dat ze daar toch nog enige tijd mee wacht om zo WA en Maxima de tijd te geven voor hun kind(eren) te zorgen en deze enigzins op te voeden al kan ik me wel voorstellen dat ze er wellicht niet zo heel veel zin in heeft momenteel...

Groet,


Martijn
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail
JJ



Leeftijd: 46
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 35


BerichtGeplaatst: do 02 dec 2004 14:40    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

sluit me bij martijn aan.

mooie leeftijd om de pijp aan maarten te geven, blijft jammer maar goed.

Koning willem bier zal nog wel ff op zich laten wachten, denk dat als Amalia een jaar of 5 is (dus nog 4 jaar) dat het dan wel een mooie tijd is.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
dAAb

dAAb

Leeftijd: 41
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier
Studieomgeving (BA): RUN

Berichten: 137


BerichtGeplaatst: do 02 dec 2004 15:20    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik weet dat je tegenwoordig op moet passen met wat je zegt. Shhh
Zonder verder respectloos te willen overkomen (niets dan lof over de overledenen) zou ik wel eens willen weten of ik de enige ben die geen enkele band met het koningshuis ofwel -familie heeft. Ik heb er echt niets mee, en ik heb er ook geen moment van wakker gelegen. Op msn zag ik al verschillende namen voorbij komen, als Rust in vrede B en Hij was een beste.
Het inroduceerd mij helemaal niks (Hans Teeuwen red.) als er iemand van het Koninklijk huis overlijd of ziek is. Tis wel jammer, maar daar blijft het voor mij bij. En in hoeverre is 93 trouwens jammer?

Het gaat je goed up there, Bernhard. Wink

(Laatste) groet,
dAAb zelf.
_________________
..:: Fris Fruitig & Gezond ::..
- [Jus Talionis] -
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail
ergo sum
Redacteur
ergo sum

Leeftijd: 119

Sterrenbeeld: Schorpioen


Berichten: 17065


BerichtGeplaatst: do 02 dec 2004 15:27    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Okidoki schreef:
... en de septer door te geven aan Koning-Bier.


Voorlopig nog prins Pils. Beer
_________________
Vivere est cogitare.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Juul

Juul

Leeftijd: 42
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Ram
Studieomgeving (BA): EUR

Berichten: 2636


BerichtGeplaatst: do 02 dec 2004 15:45    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Tja ik heb zelf niet heel veel met het koningshuis, en het is allemaal jammer, maar ik kan me voorstellen dat Beatrix het nu erg zwaar heeft. Daarom denk ik ook niet dat ze zomaar afstand gaat doen van de troon, het is iets waar ze zich aan vast kan houden, een stabiele factor in haar leven. Het zat er van Bernhard wel aan te komen, de man had longkanker en darmkanker.... Gelukkig heeft ie ervoor gekozen niet verder te laten behandelen, en heeft ie kunnen sterven in het bijzijn van 3 van zijn dochteren, dat lijkt me beter dan op een oktafel ofzo.

Los van dat ik niet echt iets heb met het koningshuis, ben ik wel blij dat het er is. Het is toch iets wat eenheid kan scheppen in deze roerige tijden van verdeeldheid. Is misschien wel belangrijk. Nu heeft Nederland even iets om zich op te richten, niet alleen Theo van Gogh, Mohammed B en Submission. Het NOS journaal bericht nu alleen over Prins Bernhard... Misschien wel slim, om de rust voorlopig te laten wederkeren....
_________________
Si vis amari, ama!

Verander het verleden, begin vandaag!

Kusje, Juul
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 2 Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds