stage-ervaringen 3e jaars hbo rechten
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Stage / Praktijk ervaringen

#1: stage-ervaringen 3e jaars hbo rechten Auteur: Tamara1234 BerichtGeplaatst: ma 21 feb 2005 15:41
    —
hallo,

Ik ben zelf eerste jaars HBO- rechten. Voor school moet ik aan een 3e jaars hbo rechten student vragen hoe je je stage ervaart en waar je stage loopt. Ik hoop dat iemand me via deze weg kan helpen!

#2:  Auteur: marcel BerichtGeplaatst: ma 27 jun 2005 15:43
    —
Heb je nog een jaartje? dan ben ik (hopelijk) op stage geweest. Kan je wel dit vertellen: Stage vinden valt niet mee!

#3:  Auteur: flowerxxx BerichtGeplaatst: wo 19 okt 2005 16:24
    —
Hey ik ben 3e jaars! Mochten jullie vragen hebben dan kan je mij mailen vind het leuk om er over te vertellen.

Ik zit in Den Bosch op school en loop stage in de advocatuur.

biebjexxx@hotmail.com of stuur een bp.

#4:  Auteur: marcel BerichtGeplaatst: vr 17 feb 2006 21:16
    —
Nou, ik loop inmiddels ook stage! mocht je vragen hebben stuur me dan ff een mailtje ( t/m 30 juni 2006 ) op mdevogel@fraudemeldpunt.nl

#5:  Auteur: Aicha BerichtGeplaatst: za 05 aug 2006 13:52
    —
Hallo mensen!

Ik moet in januari stage lopen en studeer zelf ook Hbo-rechten.. Heeft iemand nog tips waar je een goede stageplek kunt krijgen, en er ook stagevergoeding voor krijgt??.. Embarassed

Alvast bedankt,

Aicha

#6:  Auteur: elles_23 BerichtGeplaatst: di 24 okt 2006 13:47
    —
Ik heb stage gelopen bij het CWI afdeling Juridische Zaken, dat was erg leuk. In het begin viel het me erg tegen omdat het rechtsgebied (ontslagrecht) erg beperkt leek. Dat is ook wel zo, maar een stage draait om meer dan alleen je juridische kennis uitbreiden, dat is iets wat ik in ieder geval geleerd heb. Werken bij het CWI en bezig zijn met arbeidsrecht is wel echt 'mensenwerk', het raakt je en dat vond ik mooi aan mijn stage!

#7:  Auteur: dawn01 BerichtGeplaatst: do 12 aug 2010 12:24
    —
Een stage vinden valt inderdaad niet mee! Ik heb zoveel verschillende advocatenkantoren aangeschreven, dat wil je niet weten. En meer dan de helft reageerde niet eens op mijn brieven / e-mails!

Uiteindelijk heeft een oud-collega van een uitzendbureau voor mij een stage kunnen regelen bij een gemeente (4 maanden) en heb ik vier maanden stagegelopen bij een klein advocatenkantoor hier in de buurt. Daar werk ik nu (2 jaar later) nog steeds, en daar ben ik erg blij mee!

Voor het vinden van een stage kun je ook even kijken op [url]ww.hbo-jurist.com[/url] Succes!



Rechtenforum.nl -> Stage / Praktijk ervaringen

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl