|
Auteur |
Bericht |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: do 17 mei 2007 22:24 Onderwerp: |
|
|
Een wetsartikel op grond waarvan de fiscus voor zou gaan op de hypotheekhouder is dus nog niet gevonden. Voorlopig moeten we dus aannemen dat zo'n artikel niet bestaat. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: do 17 mei 2007 22:32 Onderwerp: |
|
|
bona fides schreef: | Een wetsartikel op grond waarvan de fiscus voor zou gaan op de hypotheekhouder is dus nog niet gevonden. Voorlopig moeten we dus aannemen dat zo'n artikel niet bestaat. |
Klopt. |
|
|
|
 |
abraxes
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: do 17 mei 2007 22:52 Onderwerp: |
|
|
Nu weet ik het niet zeker maar het lijkt me wel heel sterk en dan zeg ik het even duidelijk dat het zo is dat er inderdaad sprake is van voorrang maar ik zou wel de kanttekening willen maken ja dat van belang is of er een ander artikel bestaat waarin anders is bepaald. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: vr 18 mei 2007 7:15 Onderwerp: |
|
|
Wel fijn dat jullie mijn aanvankelijke vraag nu ookbeter kunnen plaatsen  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
|