Wat kost een jaartje boeken?
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

#1: Wat kost een jaartje boeken? Auteur: Mr. in spé BerichtGeplaatst: do 27 jul 2006 22:46
    —
Hallo allemaal,

Kan iemand mij vertellen wat een jaar boeken voor de studie Nederlands recht kost?

Groeten,

Marcel

#2:  Auteur: Volento Deo BerichtGeplaatst: do 27 jul 2006 23:10
    —
Als je niet buiten het voorgeschreven aanbod van de uni gaat, zou het je per jaar zo ongeveer tussen de 500/750 euro kosten (dit wel inclusief de onmisbare verslagen Razz ).

#3:  Auteur: Mr. in spé BerichtGeplaatst: do 27 jul 2006 23:26
    —
Als ik zo kijk op de site van de UvT lijkt het een indrukwekkende en uiterst prijzige lijst...alleen al voor het eerste semester.

Maar das dus wel max wat je nu aangeeft? (als ik tenminste niet de fanatieke student uit wil hangen, die meer boeken koopt dan voorgeschreven Laughing )

#4:  Auteur: Mr. in spé BerichtGeplaatst: do 27 jul 2006 23:27
    —
Trouwens...ook incl. syllabi?

#5:  Auteur: Volento Deo BerichtGeplaatst: vr 28 jul 2006 9:15
    —
Inclusief syllabi ja...
Ligt er ook aan welke boeken een uni gebruikt natuurlijk. De prijzen lopen sterk uiteen wat dat betreft.
De bovengenoemde prijzen zijn niet max maar min Surprised, want er komen altijd wel (onvoorziene) extra kosten mee.

#6:  Auteur: Mr. in spé BerichtGeplaatst: vr 28 jul 2006 9:17
    —
Ik wacht geduldig af tot ik mijn definitieve boekenlijstje in handen krijg. Vrees voor het ergste.... Mad

#7:  Auteur: Cella BerichtGeplaatst: vr 28 jul 2006 9:25
    —
Ga je voltijd studeren? Zo te zien aan je leeftijd wel. In deeltijd zijn ook de boeken goedkoper.. Very Happy

#8:  Auteur: Volento Deo BerichtGeplaatst: vr 28 jul 2006 9:37
    —
Cella schreef:
Ga je voltijd studeren? Zo te zien aan je leeftijd wel. In deeltijd zijn ook de boeken goedkoper.. Very Happy

Maar als deeltijder krijg je geen stufi Razz

#9:  Auteur: Cella BerichtGeplaatst: vr 28 jul 2006 9:42
    —
Dat is waar. Maar ik moet zeggen dat mijn baas beter betaalt. Razz

#10:  Auteur: Volento Deo BerichtGeplaatst: vr 28 jul 2006 9:45
    —
Cella schreef:
Dat is waar. Maar ik moet zeggen dat mijn baas beter betaalt. Razz

Nog vacatures die open staan bij jullie? Hypocrite

#11:  Auteur: Cella BerichtGeplaatst: vr 28 jul 2006 9:47
    —
Laughing Altijd vacatures bij ons. Kijk maar eens op www.umcutrecht.nl Cool

#12:  Auteur: Irene24 BerichtGeplaatst: vr 28 jul 2006 9:50
    —
Mr. in spé schreef:
Ik wacht geduldig af tot ik mijn definitieve boekenlijstje in handen krijg. Vrees voor het ergste.... Mad


Nu investeren voor later???

#13:  Auteur: Dahliya BerichtGeplaatst: vr 28 jul 2006 10:14
    —
Ik heb gehoord dat het zo een 500 euro zou gaan kosen...maar dat maakt in principe niet zo veel want ik hoef het toch niet zelf te betalen Smile

#14:  Auteur: Mr. in spé BerichtGeplaatst: vr 28 jul 2006 12:51
    —
Ik heb pas de HBO-opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening afgerond, dus studiefinanciering, behoudens drie jaar lenen, krijg ik niet meer. Deeltijd lijkt me niet ideaal, dus ga wel voltijd studeren.

Het is inderdaad investeren in de toekomst, maar het moet wel betaalbaar blijven... Rolling Eyes

#15:  Auteur: Irene24 BerichtGeplaatst: vr 28 jul 2006 15:17
    —
Mr. in spé schreef:
Ik heb pas de HBO-opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening afgerond, dus studiefinanciering, behoudens drie jaar lenen, krijg ik niet meer. Deeltijd lijkt me niet ideaal, dus ga wel voltijd studeren.

Het is inderdaad investeren in de toekomst, maar het moet wel betaalbaar blijven... Rolling Eyes


I know en ik heb hiervoor ook HBO gedaan (MER) bijna klaar, maar ik wil nog meer mastervakken gaan volgen...



Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  Laat alle berichten zien
Pagina 1 van 3

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl