AA Strafrecht & strafvordering 2005/2006
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

#1: AA Strafrecht & strafvordering 2005/2006 Auteur: Irene24 BerichtGeplaatst: do 30 mrt 2006 12:17
    —
Ik vroeg me af of er mensen zijn die deze 'wettenbundel' gebruiken of hebben gebruikt.

#2:  Auteur: Plussus BerichtGeplaatst: zo 10 sep 2006 20:35
    —
Je zou bijna zeggen dat die bundel nooit gekocht wordt ... maar ik kan je verzekeren dat heel veel praktijkjuristen hem kopen.

Eigenlijk wel jammer dat er niet echt iemand reageert tot nu toe. De AA-bundels zijn nou juist bedoeld voor de student. Qua prijs zijn ze zover ik weet prettig genoeg van prijs.

Misschien zitten alle kopers nog met hun hoofd in de bundel?

#3:  Auteur: MiriamvL BerichtGeplaatst: zo 10 sep 2006 21:05
    —
Bedoel je niet jurisprudentiebundel?

#4:  Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: zo 10 sep 2006 21:46
    —
MiriamvL schreef:
Bedoel je niet jurisprudentiebundel?

Het zal om (de voorganger van) dit boek gaan, een wettenbundel.

#5:  Auteur: MiriamvL BerichtGeplaatst: zo 10 sep 2006 21:49
    —
Aha... tja... Ik heb in een gemiddeld collegejaar ook burgerlijk en staats- en bestuursrecht nodig... dus dan is een collegebundel gewoon een stuk voordeliger...

#6:  Auteur: Plussus BerichtGeplaatst: di 12 sep 2006 21:41
    —
Er is ondertussen een nieuwe editie van deze wettenbundel, editie 2006/2007. Ars Aequi heeft meestal een set, een wettenbundel en een jurisprudentiebundel. Helaas is er geen setprijs.

Zijn er mensen die zowel de wettenbundel als de jurisprudentiebundel aanschaffen?

#7:  Auteur: Volento Deo BerichtGeplaatst: di 12 sep 2006 23:40
    —
Plussus schreef:
De AA-bundels zijn nou juist bedoeld voor de student.

Er bestaan geen auteursrechten bij de AA toch (dus als AA de drukker is)? Hierdoor zijn de prijzen ook niet "onnodig" duurder. Erg student-vriendelijk. Misschien weet jij hier meer over?

#8:  Auteur: Irene24 BerichtGeplaatst: wo 13 sep 2006 11:26
    —
Plussus schreef:
Je zou bijna zeggen dat die bundel nooit gekocht wordt ... maar ik kan je verzekeren dat heel veel praktijkjuristen hem kopen.

Eigenlijk wel jammer dat er niet echt iemand reageert tot nu toe. De AA-bundels zijn nou juist bedoeld voor de student. Qua prijs zijn ze zover ik weet prettig genoeg van prijs.

Misschien zitten alle kopers nog met hun hoofd in de bundel?


Inderdaad late reacties Very Happy Ik was het topic zelf ook een beetje vergeten, maar wellicht dat ik de bundel wel nog nodig heb en dus ga aanschaffen.

#9:  Auteur: Plussus BerichtGeplaatst: wo 13 sep 2006 22:53
    —
Tja ... nou weet ik nog niet of er mensen zijn die consequent zowel de wettenbundel en de jurisprudentiebundel aanschaffen.

#10:  Auteur: MiriamvL BerichtGeplaatst: wo 13 sep 2006 23:16
    —
Ik denk dat de meeste studenten de collegebundel aanschaffen... wellicht dat master strafrecht studenten wel de AA bundel kopen...

#11:  Auteur: Irene24 BerichtGeplaatst: do 14 sep 2006 8:24
    —
Nou ik gebruik eigenlijk de wettenbundel van Kluwer en de jurisprudentiebundel van M. Bosch en S.A.M. Stolwijk, Arresten strafrecht/strafprocesrecht.

Maar omdat ik nog maar een enkel tentamen moet maken (voornamelijk strafrecht), heb ik geen zin om een nieuwe Kluwer te kopen, dus schaf ik deze aan.



Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl