[UL] Tentamenbespreking Economie 14/12 Univ Leiden
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Voltijd

#1: [UL] Tentamenbespreking Economie 14/12 Univ Leiden Auteur: X BerichtGeplaatst: wo 14 dec 2005 16:35
    —
Bedrijfseconomie en rechtseconomie.. hoe vonden jullie hem?

#2:  Auteur: Bakbeestje BerichtGeplaatst: wo 14 dec 2005 17:42
    —
Laat ik het zo zeggen: het kon erger. Ik ben persoonlijk ontzettend slecht in economie, en ik kon in ieder geval elke opgave beantwoorden (of het goed is hangt er dan weer vanaf). Ik had de volledige tijd nodig voor rechtseconomie.... Heeft iemand beide tentamens gemaakt? Ik moet zeggen dat veel mensen vroegtijdig het pand hadden verlaten...

#3:  Auteur: milou BerichtGeplaatst: wo 14 dec 2005 19:50
    —
Ik heb ze ook beiden gemaakt..vond ook dat heel veel mensen eerder weggingen. Ik had voor rechtseco ook volledige tijd nodig. Maar rechtseconomie vond ik heel erg meevallen, best makkelijk eigenlijk Cool
bedrijfseconomie ging daarentegen wat minder..maarja je kan niet alles hebben Laughing

#4:  Auteur: MZN BerichtGeplaatst: wo 11 jan 2006 17:18
    —
Ik was niet meer zo zeker van m'n zaak na die 5 voor verbintenissenrecht.

Vooral niet voor bedrijfseconomie, sommige theorie vragen heb ik niet kunnen beantwoorden en tot overmaat van ramp was ik mijn wetboek vergeten voor die balans, wat toch wel hoofdzonde nummer 1 is voor een wannabe jurist Smile.

Gelukkig heb ik er een 6 voor en zelfs een 8 voor rechtseconomie wat ik soms ook vrij moeilijk vond.

Ik heb mijzelf vaak vervloekt voor mijn vakkenkeuze op de middelbare school (economie 1 en M en O) maar hier heb ik er toch zeker wat aan gehad!

wat jullie?

#5:  Auteur: Matthijs BerichtGeplaatst: wo 11 jan 2006 19:49
    —
Een 9 voor rechtseconomie! Helaas een 4 voor bedrijfseconomie, dus die zal ik moeten herkansen Razz Gelukkig blijft die 9 staan. Rechtseconomie vond ik ook een interressant vak, dat scheelt wel. Hoewel bij mij de 9 blijft nagalmen, krijg ik op het ouderlijk front koude berichten binnen over die 4 Razz

#6:  Auteur: Jasmijn BerichtGeplaatst: wo 11 jan 2006 20:05
    —
Ik heb een 7 voor rechtseconomie! Aan bedrijfseconomie was ik niet meer toegekomen, dus die ga ik binnenkort herkansen.

#7:  Auteur: Bakbeestje BerichtGeplaatst: vr 13 jan 2006 10:30
    —
Ik heb een 8 voor rechtseconomie! Ik had bedrijfseconomie ook nog niet gemaakt, dus die moet ik herkansen....

#8:  Auteur: Jimmy BerichtGeplaatst: vr 13 jan 2006 12:49
    —
Zijn beide tentamens wel binnen de voorgeschreven tijd te maken?

#9:  Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: vr 13 jan 2006 12:53
    —
Jimmy schreef:
Zijn beide tentamens wel binnen de voorgeschreven tijd te maken?

Jawel, ik had een 10 en 8. Gemiddeld 9,42 dus een 9 Mad

Alleen gaf U-Twist nog geen totaalcijfer voor het hele vak, de laatste keer dat ik keek.

#10:  Auteur: Michèle BerichtGeplaatst: zo 15 jan 2006 2:15
    —
bona fides schreef:

Jawel, ik had een 10 en 8.


Shocked




Applause

#11:  Auteur: abraxes BerichtGeplaatst: zo 15 jan 2006 3:49
    —
Code:
Jawel, ik had een 10 en 8.


Hulde!
Razz

#12:  Auteur: MZN BerichtGeplaatst: wo 25 jan 2006 16:18
    —
Jimmy schreef:
Zijn beide tentamens wel binnen de voorgeschreven tijd te maken?


Ik had 't net af.

Ik ben alleen niet de snelste dus ik denk dat een gemiddelde student 't wel zou kunnen.



Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Voltijd

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl