Keuzevakken in het buitenland
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Studeren in het buitenland

#1: Keuzevakken in het buitenland Auteur: Melanie BerichtGeplaatst: wo 26 mei 2004 22:26
    —
Hoi,

Heeft iemand een aantal vakken aan de universiteit in Frankrijk of Italie gevolgd? Engelse lessen?

#2:  Auteur: Michèle BerichtGeplaatst: do 27 mei 2004 9:29
    —
Heb wel engelse lessen gehad maar dan op een internationale highschool zeg maar, dus niet universitair.

#3: Re: Keuzevakken in het buitenland Auteur: Edith BerichtGeplaatst: do 04 nov 2004 19:43
    —
Melanie schreef:
Hoi,

Heeft iemand een aantal vakken aan de universiteit in Frankrijk of Italie gevolgd? Engelse lessen?


Ja dat wil ik ook wel es weten

#4:  Auteur: Janne BerichtGeplaatst: di 14 dec 2004 21:24
    —
Hoi Melanie,

Ik heb nog geen lessen aan een Franse universiteit gevolgd, maar ben wel van plan om daar volgend jaar een semester te gaan volgen. Aan de universiteiten waar ik geïnformeerd heb worden overigens alle colleges (voornamelijk hoorcolleges) in het Frans gedoceerd. Tentamens zijn mondeling, uiteraard ook in het Frans.
Voor zover ik weet geldt ook voor de overige grote zuideuropese landen als Italië en Spanje dat het onderwijs in de taal van het land wordt gegeven.

Hoop dat je hiermee geholpen bent.?Wink

#5:  Auteur: Cin BerichtGeplaatst: do 05 mei 2005 18:10
    —
Ik ga naar het buitenland en de enige landen in europa waar het voor mij mogelijk was om in het engels college te volgen waren Finland, Zweden, Hongarije en Engeland. Ik weet niet of dat dit aanbod per universiteit verschilt, maar Frankrijk en Italie zaten er in ieder geval niet bij Smile Voor de andere landen waren de colleges dus alleen in de taal van het land.

#6: Re: Keuzevakken in het buitenland Auteur: joost hoogveld BerichtGeplaatst: di 11 okt 2005 13:23
    —
[quote="Melanie"]Hoi,

Heeft iemand een aantal vakken aan de universiteit in Frankrijk of Italie gevolgd? Engelse lessen?[/quote]


Ik ga een spring smester naar Bologna (Italie). De lessen zijn in het Italiaans en de tentamens (allemmal mondeling) zijn ook in het Italiaans. Een betere manier om erg goed Italiaans te leren is er eigenlijk niet. Je moet wel.



Rechtenforum.nl -> Studeren in het buitenland

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl