hersenspoeling
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Rechtshulp

#1: hersenspoeling Auteur: sallyhooyer BerichtGeplaatst: zo 11 dec 2005 2:15
    —
Ik ben gehersenspoeld geweest en daarbij weet niemand hier iets van behalve diegene die het aangedaan heeft en diegene die me ermee geholpen heeft. Nu zit ik in een slechte omgeving en krijg aanvallen van nachtmerris overdag hebbend omdat ik slecht en niet rechtvaardig word behandelt. Ze nemen me voor gek aan en zeggen (spygiaters) dat ik in een spychose zit. Terwijl niets hiervan waar is hoop ik op een beter leven zonder gescheeuw en rechtvaardigheid staat er dan op 1. Ik hoop iets te kunne ontvangen van u zodat ik weet verder te gaan (advies heegft graag ontvangen). Ik zit in een moeilijke situatie waarbij het lijkt te worden vergeven wat er iegenlijk aan de hand is dus het is niet rechtvaardig. Vandaar, alvast bedankt. (Ik zal ook alles doen om dit probleem op te lossen)

#2:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: zo 11 dec 2005 9:33
    —
Sally, het lijkt er inderdaad op dat je in een lastige situatie zit. Probeer maar zo gewoon mogelijk door te leven zou ik zeggen, dan lost het zich op den duur denk ik wel op. Tegen sommige dingen kun je nu eenmaal weinig doen, hoe onrechtvaardig dat ook kan zijn. Je moet het even de tijd geven en proberen te focussen op hele gewone, simpele dagelijkse dingen die jou en anderen plezier opleveren, dat zou mijn advies aan jou zijn.
Veel succes!

#3:  Auteur: Eva BerichtGeplaatst: di 13 dec 2005 21:56
    —
Ze zeggen altijd dat de ernstigste patienten degenen zijn zonder besef van het ziektebeeld....

#4:  Auteur: Hanifa BerichtGeplaatst: ma 19 dec 2005 19:35
    —
Eva schreef:
Ze zeggen altijd dat de ernstigste patienten degenen zijn zonder besef van het ziektebeeld....


Hmm, dan zouden we allemaal wel eens een ernstige patient kunnen zijn Wink.

#5: Vergeten Auteur: sallyhooyer BerichtGeplaatst: di 10 dec 2019 10:33
    —
Alles vergeten



Rechtenforum.nl -> Rechtshulp

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl