Beschermingsbewind...
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Civiel recht

#1: Beschermingsbewind... Auteur: LijpeLoui BerichtGeplaatst: di 17 mei 2022 10:00
    —
Hallo,
heb bijna 3 jaar geleden vanwege wat persoonlijke issues, zelf beschermingsbewind aangevraagd.

Door een eerste afwijzing van de kredietbank heeft het een tijdje geduurd voordat dit officieel werd.

Lang verhaal in het kort:
de bewindvoerder zit er voor hem zelf.
Heeft mij met behoorlijke stres momenten laten zitten.
Heb dit zelf aangekaart bij de kanton rechter etc.
er wordt hele tijd gewezen naar een ander.
er zit geen vooruitgang in,

nu is mijn vraag.
ben ik niet de opdrachtgever van de bewindvoerder en als ik niet tevreden ben over zijn werkwijze en hem wil inruilen voor iemand die wel zijn werk doet, in positie dat te realiseren?

Bij start van bewind had ik ongeveer 6500 euro schuld bij CJIB en een kleine huurachterstand.

Bij voorbaat dank voor uw reactie.

#2:  Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: wo 18 mei 2022 0:06
    —
Wat kan ik doen als (ik vermoed dat) mijn bewindvoerder, curator of mentor onbetrouwbaar is?

Maar blijkbaar heb je al bij de kantonrechter een klacht ingediend en heeft dat de problemen niet verholpen?

#3:  Auteur: LijpeLoui BerichtGeplaatst: vr 20 mei 2022 2:40
    —
bona fides schreef:
Wat kan ik doen als (ik vermoed dat) mijn bewindvoerder, curator of mentor onbetrouwbaar is?

Maar blijkbaar heb je al bij de kantonrechter een klacht ingediend en heeft dat de problemen niet verholpen?


Ik heb netjes een brief gestuurd naar de kantonrechter, waarop ik als antwoord kreeg dat ik het probleem eerst met de bewindvoerder zou moeten bespreken.

Dit gesprek heeft ook plaats gevonden en heeft de bewindvoerder een rapport geschreven en in 2voud mij deze gestuurd in de hoop dat ik die getekend terug zou sturen, dit rapport is kortaf en onduidelijk zonder suggesties.

dit rapport is niet door mij ondertekend.

#4:  Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: vr 20 mei 2022 15:31
    —
LijpeLoui schreef:
bona fides schreef:
Wat kan ik doen als (ik vermoed dat) mijn bewindvoerder, curator of mentor onbetrouwbaar is?

Maar blijkbaar heb je al bij de kantonrechter een klacht ingediend en heeft dat de problemen niet verholpen?


Ik heb netjes een brief gestuurd naar de kantonrechter, waarop ik als antwoord kreeg dat ik het probleem eerst met de bewindvoerder zou moeten bespreken.

Dit gesprek heeft ook plaats gevonden en heeft de bewindvoerder een rapport geschreven en in 2voud mij deze gestuurd in de hoop dat ik die getekend terug zou sturen, dit rapport is kortaf en onduidelijk zonder suggesties.

dit rapport is niet door mij ondertekend.

Nu je het probleem met de bewindvoerder hebt besproken en dat blijkbaar het probleem niet heeft opgelost, lijkt het tijd om je opnieuw tot de kantonrechter te wenden.

#5:  Auteur: LijpeLoui BerichtGeplaatst: vr 27 mei 2022 2:08
    —
bona fides schreef:
LijpeLoui schreef:
bona fides schreef:
Wat kan ik doen als (ik vermoed dat) mijn bewindvoerder, curator of mentor onbetrouwbaar is?

Maar blijkbaar heb je al bij de kantonrechter een klacht ingediend en heeft dat de problemen niet verholpen?


Ik heb netjes een brief gestuurd naar de kantonrechter, waarop ik als antwoord kreeg dat ik het probleem eerst met de bewindvoerder zou moeten bespreken.

Dit gesprek heeft ook plaats gevonden en heeft de bewindvoerder een rapport geschreven en in 2voud mij deze gestuurd in de hoop dat ik die getekend terug zou sturen, dit rapport is kortaf en onduidelijk zonder suggesties.

dit rapport is niet door mij ondertekend.

Nu je het probleem met de bewindvoerder hebt besproken en dat blijkbaar het probleem niet heeft opgelost, lijkt het tijd om je opnieuw tot de kantonrechter te wenden.


wordt vervolgt



Rechtenforum.nl -> Civiel recht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl