op kantoor komen of afwachten?
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Arbeidsrecht & Sociale zekerheidsrecht

#1: op kantoor komen of afwachten? Auteur: eriktheman BerichtGeplaatst: do 13 jan 2022 13:28
    —
Ik werk nu 4 maanden op een callcenter. Ik werk nu thuis maar soms worden we opgeroepen om op kantoor te komen werken.

Ze controleren gesprekken en ik werd in december opgeroepen omdat mijn score van deze gesprekken te laag was.
Mijn score was toen 37 %, een week later 75 % en nu is dat weer 60%. Dit is dan het percentage wat je goed hebt gedaan. Laat ik zeggen dat ik nu een 6 scoorde en dat ze willen dat dit rond de 8 ligt. Dit ging dan over de laatste 3 a 4 weken. Die 60 % was vorige week.

Na de score van 37 % moest ik op kantoor komen en ik kreeg toen een persoonlijke training. De score is gebaseerd op het uitvragen van de juiste vragen en er moet een redelijke structuur in het gesprek zitten. Verder moet je empatisch zijn etc etc

Omdat ik een score had van 60 belde mijn leidinggevende vorige week. Hij zei dat hij dit soort gesprekken lastig vind (functioneringsgesprekken?) en ik vroeg wat er dan mis was met mijn gesprekken. Hij zei dat het soms wat chaotisch was. Hij vroeg om na te denken over mijn toekomst en hij wilde eerlijk tegen mij zijn. Verder kon ik er geen mouw aan vastknopen.


Hij vroeg me om deze week eens naar kantoor te komen, ik mocht zelf kiezen wanneer.

Ik ben deze week niet geweest. Waarom niet? Omdat ik bang ben dat ik mijn laptop moet inleveren en dat het einde verhaal is en werk ik dan niet mee aan mijn eigen ontslag? (ik zou niet de eerste zijn, want de werkdruk is hoog en de doorloop ook)

Morgen ben ik vrij, maar dan is hij er wel.
Is het verstandig om nog langs te wippen morgen?

Mijn gevoel zegt mij van niet omdat ik denk dat ik beter geen aandacht op me moet vestigen en gewoon doorgaan waar ik mee bezig ben.

#2:  Auteur: Alfatrion BerichtGeplaatst: za 15 jan 2022 23:42
    —
Het lijkt mij zeer onverstandig om niet langs te gaan. Als je niet gaat dan denk ik dat het einde wel eens heel zeker kon zijn. Van wat je aangeeft klinkt het wel als het aankondigen dat het de arbeidsovereenkomst niet wordt verlengt.

#3:  Auteur: RB_1969 BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2022 10:04
    —
Niet heengaan - en dat heb je al gedaan - is het minst verstandige wat je in mijn ogen kan/kon doen. Dat noemen ze struisvogelpolitiek. Zo snel mogelijk heen gaan ……

#4:  Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: za 22 jan 2022 14:55
    —
En zo snel mogelijk ander werk zoeken dat je beter ligt...



Rechtenforum.nl -> Arbeidsrecht & Sociale zekerheidsrecht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl