Ontslag tijdens zwangerschap
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Arbeidsrecht & Sociale zekerheidsrecht

#1: Ontslag tijdens zwangerschap Auteur: Shoemaker BerichtGeplaatst: di 29 sep 2020 19:36
    —
Goedenavond,

Zojuist een mail gekregen vanuit de afdeling P&O dat ik donderdag op gesprek moet komen ivm mijn functie.
Ik weet dat er functies gaan verdwijnen omdat we het op dit moment zwaar hebben in deze tijd.
Echter ben ik op dit moment 7 maand zwanger en het laatste waar je op zit te wachten is alle stress rondom ontslag en het vinden van een nieuwe baan.
Ik heb al even één en ander aan informatie opgezocht en er geldt in principe een ontslag verbod tenzij het bedrijfsonderdeel waarin ik werk kom te vervallen. Ik werk op de afdeling reserveringen en naar mijn idee zal deze altijd blijven bestaan. Ik ben verantwoordelijk voor het aannemen, inboeken etc van bijvoorbeeld schoolreisjes, kinderfeestjes etc. Het lijkt mij sterk dat ze dit helemaal gaan afstoten, maar misschien het mogelijk dat ze deze werkzaamheden bijvoorbeeld overhevelen naar mijn collega's van sales support die verantwoordelijk zijn voor de zakelijke markt.
Valt dit dan onder het opheffen van de afdeling terwijl je eigenlijk alleen de werkzaamheden dan verschuift ipv afstoot?

Ik hoor het graag.



Rechtenforum.nl -> Arbeidsrecht & Sociale zekerheidsrecht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl