Wat als je door Corona nog niet durft te gaan werken?
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Arbeidsrecht & Sociale zekerheidsrecht

#1: Wat als je door Corona nog niet durft te gaan werken? Auteur: BasHart BerichtGeplaatst: di 23 jun 2020 19:34
    —
Ik ben groepslesinstructeur in een sportschool en zo als het er nu uit ziet mogen "we" weer open vanaf 1 juli.

Stel dat ik het nog niet aandurf om met een X-aantal personen weer intensief te gaan sporten in een afgesloten ruimte. Wat zijn dan mijn rechten en plichten als werknemer en die van mijn werkgever? Een arbeidscontract geeft hier geen duidelijkheid over.

Wordt het direct gezien als "werkweigering" of is dit een uitzonderlijke situatie en gelden er daarom andere regels?

#2: Veelgestelde vraag over dit onderwerp: advocaathulp.com Auteur: Advocaathulp.com BerichtGeplaatst: di 10 nov 2020 12:25
    —
Dit soort vragen spelen steeds meer op, daarom hebben wij een eigen pagina gemaakt: moderator: nutteloze reclamelink verwijderd. Hierop kun je alles omtrent de veranderingen in de gaten houden.

#3:  Auteur: Alfatrion BerichtGeplaatst: do 12 nov 2020 12:04
    —
Geef dan even een deeplink! Op dit moment maak je alleen slechte reclame voor jezelf. Als ik klik op de link dan kom ik niet op die pagina en ik zie ook zo snel niet waar ik moet zijn.

#4:  Auteur: Jeroen1967 BerichtGeplaatst: vr 13 nov 2020 9:13
    —
Quote:
Geef dan even een deeplink!

Die is er niet beste Alfatrion. Geen Corona gerelateerde informatie, maar wel veel taalfouten, stijlfouten, slecht lopende zinnen, etc. Dan haak ik per definitie meteen al af...

Waarschijnlijk opgezet door Evenses entertainment (zelfde adres/tel-nr), want er zijn ook veel tekstuele overeenkomsten op hun websites. Het geeft niet de indruk van een gedegen organisatie met veel inzet voor de inhoud, maar een 'handig' opgezette middle-man franchise om snel geld aan te verdienen.



Rechtenforum.nl -> Arbeidsrecht & Sociale zekerheidsrecht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl