Verdaging WOZ-beslissing
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Bestuursrecht

#1: Verdaging WOZ-beslissing Auteur: Formas BerichtGeplaatst: ma 30 dec 2019 23:49
    —
Op mijn in februari 2019 ingediend woz-bezwaar heeft de gemeente op 30 december 2019 nog niet beslist. De beslistermijn kan echter op basis van de Awb met 6 weken worden verdaagd. De gemeente heeft mij dit niet meegedeeld zoals zij verplicht is te doen. Kan ik de gemeente nu in gebreke stellen en een dwangsom eisen? Ze hebben immers niet tijdig aangegeven de beslistermijn te willen verlengen.
Zie ook regelgeving Wet waardering onroerende zaken, artikel 30, lid 9.

#2: Re: Verdaging WOZ-beslissing Auteur: FURR2020 BerichtGeplaatst: ma 27 jan 2020 13:03
    —
Formas schreef:
Op mijn in februari 2019 ingediend woz-bezwaar heeft de gemeente op 30 december 2019 nog niet beslist. De beslistermijn kan echter op basis van de Awb met 6 weken worden verdaagd. De gemeente heeft mij dit niet meegedeeld zoals zij verplicht is te doen. Kan ik de gemeente nu in gebreke stellen en een dwangsom eisen? Ze hebben immers niet tijdig aangegeven de beslistermijn te willen verlengen.
Zie ook regelgeving Wet waardering onroerende zaken, artikel 30, lid 9.


Zolang er niet op 31 december 2019 is verdaagd kan er op 1 januari 2020 niet meer verdaagd worden. Dus ingebreke stellen op 2 januari 2020.



Rechtenforum.nl -> Bestuursrecht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl