Stage in Curacao, mogelijkheid aanspreken fonds?
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Studeren in het buitenland

#1: Stage in Curacao, mogelijkheid aanspreken fonds? Auteur: KK BerichtGeplaatst: wo 12 okt 2005 11:03
    —
Is er toevallig iemand die ervaring heeft / meer weet over stages buiten Europa? In het bijzonder op Curacao? Bestaat er misschien een mogelijkheid om een fonds aan te spreken? Ik ga namelijk stage lopen bij het Gemeenschappelijk Hof op Curacao, maar ik krijg helaas geen stagevergoeding... Sad

#2:  Auteur: sabine3 BerichtGeplaatst: di 22 nov 2005 21:32
    —
Zoiets vraag ik mij dus ook af. Ik zou graag in suriname stage willen lopen maar ik kan niks vinden over een beurs etc.
Groetjes Sabine

#3:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: di 22 nov 2005 23:59
    —
KK, misschien heb je iets aan de brochure die je via deze pagina kunt downloaden?? Daar staan de nodige fondsen en contactpersonen genoemd.

#4: Brochure stage buitenland Auteur: KK BerichtGeplaatst: wo 23 nov 2005 11:45
    —
Bedankt voor de Brochure! Helaas kan ik het Van Beek fonds niet aan spreken aangezien er op Curacao overwegend Nederlands wordt gesproken. Ik denk dat een beurs er dus helaas niet in zit. Sad

#5:  Auteur: MiriamvL BerichtGeplaatst: wo 23 nov 2005 17:58
    —
Maar je kan toch gewoon je stufi door laten lopen?

http://www.ibgroep.nl/particulier/Informatie/Studiefinanciering/Hoger_onderwijs/buitenland/Algemeen.asp

Of probeer eens http://www.beursopener.nl

#6: Stufi Auteur: KK BerichtGeplaatst: do 24 nov 2005 12:40
    —
Helaas krijg ik geen stufi meer, aangezien ik al vier jaar heb gestudeerd en in een richting al ben afgestudeerd. Ik doe dit jaar nog een richting erbij en daar krijg je helaas geen stufi meer voor.

#7:  Auteur: MiriamvL BerichtGeplaatst: do 24 nov 2005 17:10
    —
Kan je toch nog 3 jaar goedkoop lenen bij IBG, alleen de zon gaat voor niets op Wink

#8:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: do 24 nov 2005 19:29
    —
Kan er off topic wel aantoevoegen dat de zonsopgang op Curacao zeker de moeite waard is ..... Mr. Green

#9:  Auteur: MiriamvL BerichtGeplaatst: vr 25 nov 2005 17:58
    —
Yesss En lekker warm zonnetje ook Wink

#10:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: vr 25 nov 2005 20:56
    —
En bij "de snek" is het bier toch niet duur Mr. Green

#11:  Auteur: KK BerichtGeplaatst: ma 28 nov 2005 11:38
    —
Haha, ik heb er ook echt veel zin in hoor! Zeker nu het hier zulk slecht weer is... Very Happy

#12:  Auteur: MiriamvL BerichtGeplaatst: ma 28 nov 2005 12:15
    —
Precies, woninghuur is wel wat prijzig, maar je kan ook best op het strand slapen Very Happy

#13:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: ma 28 nov 2005 12:34
    —
Kan, maar dat raad ik 'm toch sterk af.............



Rechtenforum.nl -> Studeren in het buitenland

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl