Klacht tegen huisarts ivm m’n privacy en gezondheid?
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Informatie en technologie

#1: Klacht tegen huisarts ivm m’n privacy en gezondheid? Auteur: Ron Kreike BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2018 23:28
    —
Vandaag was ik na afwezigheid van zo’n 6 jaar weer in het ziekenhuis, vanwege bloedprik vanwege trombocytose.
Naar receptie als “nieuwe” patiënt, voor een nieuw pasje, en daarbij wat vragen beantwoorden.
En daarbij kwam ik een EPD-formulier te ondertekenen, en dat was ook nodig om MijnDossier te kunnen inzien.

Er werd gevraagd of m’n ene telefoonnr juist was en ook of ’t andere telefoonnr juist was.
Die waren juist, en ze vroeg me m’n email-adres, alsof ze dat niet wist.
En of ik herinneringen via sms en via email zou willen ontvangen. Ja, handig toch, zei ik…

Maar voor vandaag had ik zulke herinneringen niet ontvangen.
En er is meer, waardoor ik denk dat niet alleen de huisarts maar ook bijv in het ziekenhuis er onzorgvuldig wordt omgegaan met m’n privacy.

Kan ik hier zulke onzorgvuldigheden zo noteren? (…evt als aanloop voor second opinion?)

#2:  Auteur: @Paul BerichtGeplaatst: do 03 mei 2018 12:13
    —
Wat bedoel je met:
Quote:
Kan ik hier zulke onzorgvuldigheden zo noteren?
?

#3:  Auteur: Vermeulen_J BerichtGeplaatst: vr 04 mei 2018 21:14
    —
Mogelijk had het ziekenhuis ten tijden van uw vorige bezoek 6 jaar geleden nog geen 'diensten' om u om dergelijke wijze op de hoogte te houden.

En:
Quote:
En er is meer, waardoor ik denk dat niet alleen de huisarts maar ook bijv in het ziekenhuis er onzorgvuldig wordt omgegaan met m’n privacy.


Waarom deze stelling? Ik zie in het betoog nog geen reden om te denken dat dit het geval zou zijn. Waarom bent u hier van overtuigt?



Rechtenforum.nl -> Informatie en technologie

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl