agressieve verkoper
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Strafrecht

#1: agressieve verkoper Auteur: High_hills BerichtGeplaatst: wo 07 jun 2017 14:06
    —
Gisteren ben ik samen met een schade expert en zijn medewerkster langs gegaan bij een verkoper.De expert diende de staat van een aangekocht product te beoordelen dat al maandenlang bij de verkoper staat voor herstelling.Echter word ik al die tijd aan het lijntje gehouden.
De expert heeft het woord gevoerd.Ik en de medewerkster stonden op een kleine afstand.
Tot een expertise is het echter niet gekomen.
De verkoper en zijn vrouw zijn beginnen schelden.Daarop kwam de man agressief op mij afgestormd maar hield zich net op tijd in.Waarop de vrouw mij heeft vastgegrepen,aan mijn kledij heeft getrokken,mij op de grond heeft proberen te duwen.Ik heb me bewust niet verweerd maar lag wel bijna op de grond.
De situatie was echt te gek voor woorden.Zoiets zie je op televisie maar verwacht je nooit zelf mee te maken.
De expert heeft zijn job niet mogen en kunnen uitvoeren.
Samen hebben we het terrein verlaten.

De politie werd daarna gebeld om aangifte te doen.Ik was niet gewond en er was geen materiële schade dus dit was niet mogelijk volgens de agenten.Zij zijn wel met de verkoper gaan praten.Daarna mocht de expert terug langskomen.De verkoper wilde niet dat ik erbij was.

Ik ben ondertussen huiswaarts gekeerd.Enkele rit van 3 uur.Ik woon in België.

Mijn vraag is nu.Had ik moeten aandringen dat er tenminste toch een melding van gemaakt werd of gebeurd dit automatisch?
Ik heb de politie niet gebeld.Dit heeft de expert gedaan.

#2:  Auteur: CreeperNL BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2017 15:19
    —
Hoi,
Ik heb ook zo iets mee gemaakt, dat mijn product niet werd hersteld.
Alleen liep het bij mij anders dan bij jou...

Ik zou zeggen, zorg ervoor dat die expert dit zwart op wit zet!
Zo heb je altijd bewijs...

Dan nog meer vragen:
Heb je je product online besteld? zo ja winkel keurmerk?
Wat is er kapot, heb je nog garantie?

mijn product is namelijk NA zijn garantie volledig hersteld. wel een heel gevecht geweest maar wel gelukt! vandaar mijn vragen.

Wat heb je als eerste gedaan, toen je product kapot ging?
En de waarde is ook belangrijk...ik wacht af!



Rechtenforum.nl -> Strafrecht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl