Twijfel over studie
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Voltijd

#1: Twijfel over studie Auteur: Originelenaam BerichtGeplaatst: zo 15 mei 2016 20:09
    —
Beste mensen,

Ik twijfel momenteel of ik Rechten, Criminologie (of bestuurskunde) wil gaan studeren.

Mijn voorkeur gaat nu uit naar Rechten, vanwege de gunstige arbeidsmogelijkheden (t.o.v. Criminologie), want hierna kan je altijd de master Criminologie doen. Daarnaast ben je na de bachelor jurist én je kan altijd nog alle juridische Masters doen.

Aan de andere kant bestaat bij mij de twijfel of ik Rechten misschien iets te saai ga vinden, en ben ik wel erg geďnteresseerd ben in criminaliteit, terrorisme, etc.

Hebben jullie misschien advies, of ervaringen uit jullie (huidige) studententijd over wat verstandig/handig is?

Alvast bedankt,

Max

#2:  Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: ma 16 mei 2016 4:00
    —
Tja, criminologie... doe dan iets als sociologie of zo. (Als een criminoloog zich nu aangevallen voelt, reageer gerust en leg uit waarom criminologie een verstandige keuze is Wink)

Met rechten kun je veel kanten op, maar als je nu al denkt dat het saai gaat worden, begin er dan niet nu aan maar vraag je af of er iets bestaat dat je interessant vindt.

Heb je nog nooit een krant gelezen, begin dan niet aan rechten.
(Voor sociologie of criminologie geldt dit denk ik nog in sterkere mate.)



Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Voltijd

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl