Wat te doen? HElp, zaagsel in mijn hoofd.
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Internationaal en Europees recht

#1: Wat te doen? HElp, zaagsel in mijn hoofd. Auteur: Elsenoor BerichtGeplaatst: wo 20 apr 2016 12:31
    —
Hallo allemaal,

Ik voel me suf, gestresst en nog veel meer. Dit probleem nooit eerder gehad!
Is er iemand hier bekend met het vluchtelingenproblematiek? En dan met name over Syriers of van een andere afkomst? Ik ''moet'' voor het vak vreemdelingenrecht een goed uitvoerbaar onderzoek opzetten.
Ik zit nu al dagen lang in boeken te lezen, op internet naar mogelijke probleemstellingen te zoeken. Maar het lijkt net alsof er zaagsel in mijn hoofd zit tegenwoordig.
Ik kan het overzicht maar niet te pakken grijpen. Ik vind het ontzettend moeilijk om er een bruikbare probleemstelling/hoofdvraag uit te halen.

Ik dacht zelf aan de volgende richting: 1. Syrische vluchtelingen in combinatie met arbeidsparticipatie of 2. hoe kan voldoende onderdak gerealiseerd worden of 3. hoe kan de vastgelopen stroom van deze vluchtelingen goed worden aangepakt. 4. Kinderopvang vluchtelingen.

Mijn voornaamste zorg is of ik uberhaupt aanbevelingen kan ''ontwikkelen'' voor deze probleemstellingen. Ik zou heel blij zijn als er iemand is die veel weet over dit onderwerp, en mij een mogelijke actuele en goed uitvoerbare probleemstelling kan aanbieden. Smile)) als ik een PIEPklein tikje de goede richting op wordt gestuurd, gaat de rest vanzelf :@



Rechtenforum.nl -> Internationaal en Europees recht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl