Nog meer scheidingen!!!
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Pro - Contra

#16:  Auteur: Eva BerichtGeplaatst: di 20 apr 2004 16:32
    —
Daarom zei ik er dus ookal meteen bij dat het te ver zou gaan dat de overheid zich daarmee gaat bemoeien omdat dat natuurlijk niet te handhaven is en veel te moeilijk uitvoerbaar zou zijn.
Ik zei alleen dat ik Meester Ruuds punt dus inderdaad best snapte dat sommige mensen gewoon geen kinderen zouden mogen krijgen...

En over het weghalen bij de ouders kan je beter niet beginnen want ik heb talloze zaken gehoord waarin de Kinderbescherming vreselijk gefaald heeft en kinderen dus niet bij de ouders heeft weggehaald die dus later dood geslagen zijn ofzo. Dus dat is vaak geen oplossing want dat systeem werkt helaas niet optimaal.

#17:  Auteur: Flash BerichtGeplaatst: di 20 apr 2004 17:43
    —
Ja, ik begrijp dat punt inderdaad ook wel. En het systeem werkt inderdaad niet, maar ik durf ook wel te betwijfelen of dat systeem ooit gaat werken! Daarbij komt nog eens het feit dat een hoop kinderen het net zo slecht hebben zonder dat de buitenwereld er vanaf weet.
Kijk maar naar kinderen met een alcoholische ouder, soms weet de buitenwereld van niets en is het leven van dat kind verpest.

Rechtenforum.nl -> Pro - Contra

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2  Laat alle berichten zien
Pagina 2 van 2

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl