Oude Wet op de Studiefinanciering 1993
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

#1: Oude Wet op de Studiefinanciering 1993 Auteur: robertpas BerichtGeplaatst: di 30 jun 2015 11:49
    —
Goedemorgen!

Voor een case study ben op zoek naar de Wet op de Studiefinanciering, zoals ten tijden van de Tempobeurs (Ritzen, 2 juli 1993)

Ik heb me echt helemaal suf gezocht op het net, maar ik krijg 'm niet te pakken, ...

Is er iemand die me kan helpen met een link of zo?

Alvast bedankt, Robert

(Met zowel de versie van juli 1993 ben ik blij, of een later gewijzigde versie)

#2:  Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: di 30 jun 2015 22:31
    —
In theorie is het in ieder geval mogelijk om de wet zoals die gold op 2 juli 1993 te reconstrueren aan de hand van de oorspronkelijke versie van de wet en de verschillende amendementen ervan die je via www.statengeneraaldigitaal.nl bij elkaar kunt sprokkelen.

Op het moment is er nog dit restje. De bijbehorende wetstechnische informatie bevat een lijst met daarin de ontstaansbronnen van de oorspronkelijke regeling en alle amendementen. De reconstructie lijkt me geen pretje, maar waar een wil is...

Misschien kun je ergens een oude wettenbundel vinden. Met eentje uit bijvoorbeeld 1992 is het reconstrueren van de wet zoals die gold op 2 juli 1993 wel te doen. (Al lijkt de wetstechnische informatie hier en daar wel een link, en het nummer van, de relevante kamerstukken te missen.)

Je zou ook kunnen informeren bij het ministerie van onderwijs of het ministerie van justitie. Geen idee of die kunnen helpen, maar wie weet.

#3:  Auteur: Ronald78 BerichtGeplaatst: do 02 jul 2015 15:43
    —
Als je kunt inloggen in de Kluwer Navigator kun je gewoon de wettekst die gold van 1 juli 1993 tot 31 juli 1993 ophalen (of alle 4 de verschillende teksten die in 1993 golden...).



Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl