Bewuste faillisement aannemersbedrijf
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Ondernemingsrecht

#1: Bewuste faillisement aannemersbedrijf Auteur: onder_nemings_recht BerichtGeplaatst: di 21 okt 2014 17:26
    —
Dames en heren,

Ik ben op zoek naar een rechtszaak die zich tussen 2006 en 2010 heeft afgespeeld. Het gaat om een meneer die huizen bouwt. Het leuke hiervan is, is dat deze meneer voor iedere huis een nieuwe BV oprichtte en na het bouwen failliet liet verklaren. Dit deed hij omdat de huizen van slechte kwaliteit werden gemaakt en de kosten niet op de meneer als de BV gerekend konden worden omdat de BV failliet verklaard is.

IK ben jullie zeer dankbaar voor het lezen en stel het zeer op prijs als iemand de rechtszaak of rechtszaken kent.

#2:  Auteur: UwJurist.nl BerichtGeplaatst: di 21 okt 2014 17:37
    —
U geeft te weinig informatie. Bijv. in 2012 werden er al meer dan 820.000 civiele zaken afgedaan (dus los van strafrechtzaken e.d). De periode waar u het over hebt gaat dus om miljoenen rechtszaken.

In welke plaatsen werden deze huizen gebouwd? hebt u namen van deze persoon/ een of meer b.v.s? Zijn er wel rechtszaken geweest? Weet u niet de naam van een curator? Hebt u al gezocht op bijv. rechtspraak.nl? enz. enz.
Als de informatie te gevoelig ligt qua privacy e.d., kunt u deze ook naar mij mailen (zie het knopje daarvoor onder dit antwoord).



Rechtenforum.nl -> Ondernemingsrecht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl