Omgevingsrecht
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Juridische masters

#1: Omgevingsrecht Auteur: Jonathan_ BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2013 19:09
    —
Beste forumleden,

Ik zit in een dilemma. Ik ga twee masters doen, namelijk staats- en bestuursrecht en fiscaal recht, en ik twijfel heel erg tussen de UvA en de Radboud Universiteit Nijmegen. Ik heb veel belangstelling voor het omgevingsrecht en migratierecht. Aan de UvA kun je omgevingsrecht, milieurecht en European environmental law volgen, en aan de RU kun je milieurecht (met de nodige aandacht voor Europees recht) en recht van de ruimtelijke ordening volgen, wat eigenlijk neerkomt op hetzelfde. Het enige verschil is dat je aan de UvA 20 punten aan omgevingsrechtelijke vakken volgt en aan de RU 14 punten. Dit heeft denk ik te maken met het feit dat de scriptie op de RU 18 punten is, terwijl een scriptie op de UvA 10 punten is.

Heeft iemand ervaring op deze twee universiteiten en weet iemand of 6 punten (verschil tussen 20 en 14) echt een heel groot verschil is voor als ik later aan het solliciteren ben?

Alvast dank voor jullie feedback!

#2:  Auteur: Rianne999 BerichtGeplaatst: za 28 sep 2013 14:54
    —
Ik zie dit bericht nu pas... maar zie ook dat je voor de RU hebt gekozen? Leuk! Waarom uiteindelijk deze keuze?

#3:  Auteur: Rianne999 BerichtGeplaatst: za 28 sep 2013 14:55
    —
Ik zie dit bericht nu pas... maar zie ook dat je voor de RU hebt gekozen? Leuk! Waarom uiteindelijk deze keuze?



Rechtenforum.nl -> Juridische masters

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl