Gezocht; Een duwtje in de rug, rapport van de werk(..) 1998
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

#1: Gezocht; Een duwtje in de rug, rapport van de werk(..) 1998 Auteur: fiscaal1 BerichtGeplaatst: za 25 mei 2013 14:02
    —
Geachte,

Ik zoek een moeilijk te verkrijgen rapport uit 1998. Het betreft;

Een duwtje in de rug, rapport van de werkgroep Evaluatie en herziening fiscale tegemoetkomingen en faciliteiten voor ondernemers", 24 juli 1998. (Werkgroep Oort ii).

Kan iemand mij helpen?

BVD.

#2:  Auteur: svdongen BerichtGeplaatst: za 25 mei 2013 14:46
    —
Als het rapport bij een ministerie is uitgevoerd, kun je een WOB verzoek doen.

#3:  Auteur: fiscaal1 BerichtGeplaatst: za 25 mei 2013 14:57
    —
svdongen schreef:
Als het rapport bij een ministerie is uitgevoerd, kun je een WOB verzoek doen.


Dank, echter de behandeltijd betreft 4 weken. En het rapport zou al openbaar moeten zijn.

Verder denk ik dat dit .doc het rapport bevatte, de site werkt echter niet meer;

Zie www.minfin.nl/AFP98-314.doc, Ministerie van Financiën, «Werk- groep evaluatie en herziening fiscale tegemoetkomingen en facili-
teiten voor ondernemers».

#4:  Auteur: svdongen BerichtGeplaatst: za 25 mei 2013 15:26
    —
Dat snap ik; misschien in de parlementaire geschiedenis kijken?

#5:  Auteur: fiscaal1 BerichtGeplaatst: di 28 mei 2013 17:49
    —
Niemand?

#6:  Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: di 28 mei 2013 19:28
    —
fiscaal1 schreef:
Niemand?

Ik heb, ongetwijfeld net als jij, gezocht in het archief van de parlementaire documenten op www.overheid.nl, maar het rapport lijkt daar niet in te zijn opgenomen. Je zult contact moeten opnemen met het ministerie van financiën of wellicht een kijkje moeten nemen in de KB (geen idee of het daar is te vinden).

#7:  Auteur: ArieKanarie BerichtGeplaatst: di 28 mei 2013 21:43
    —
fiscaal1 schreef:

Dank, echter de behandeltijd betreft 4 weken. En het rapport zou al openbaar moeten zijn.

Verder denk ik dat dit .doc het rapport bevatte, de site werkt echter niet meer;

Zie www.minfin.nl/AFP98-314.doc, Ministerie van Financiën, «Werk- groep evaluatie en herziening fiscale tegemoetkomingen en facili-
teiten voor ondernemers».


Binnen vier weken ontvang je een reactie. Mogelijk dus eerder. Misschien ben ik als jongeling nog van de oude stempel, maar heb je inmiddels al gebeld naar het ministerie van Financiën? Gewoon vragen of ze het voor je willen uitzoeken en het rapport naar je toe willen sturen. Ze gaan je heus niet bijten...

#8:  Auteur: fiscaal1 BerichtGeplaatst: di 28 mei 2013 22:11
    —
ArieKanarie schreef:
fiscaal1 schreef:

Dank, echter de behandeltijd betreft 4 weken. En het rapport zou al openbaar moeten zijn.

Verder denk ik dat dit .doc het rapport bevatte, de site werkt echter niet meer;

Zie www.minfin.nl/AFP98-314.doc, Ministerie van Financiën, «Werk- groep evaluatie en herziening fiscale tegemoetkomingen en facili-
teiten voor ondernemers».


Binnen vier weken ontvang je een reactie. Mogelijk dus eerder. Misschien ben ik als jongeling nog van de oude stempel, maar heb je inmiddels al gebeld naar het ministerie van Financiën? Gewoon vragen of ze het voor je willen uitzoeken en het rapport naar je toe willen sturen. Ze gaan je heus niet bijten...


Natuurlijk bijten ze niet. Ik heb inderdaad al een verzoek ingediend en de maker gemaild (had het rapport ook niet)..

#9:  Auteur: svdongen BerichtGeplaatst: di 28 mei 2013 23:19
    —
En wanneer heb je het verzoek gedaan?

#10:  Auteur: fiscaal1 BerichtGeplaatst: di 28 mei 2013 23:30
    —
svdongen schreef:
En wanneer heb je het verzoek gedaan?


Direct toen jij het idee opbracht. Nu afwachten dus..

#11:  Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: di 28 mei 2013 23:58
    —
Een informeel telefoontje of e-mail lijkt me in een geval als dit een grotere kans op snel resultaat te hebben dan een formeel Wob-verzoek.

#12:  Auteur: svdongen BerichtGeplaatst: do 30 mei 2013 17:31
    —
Kan goed zijn, maar je kan het altijd op 2 manieren proberen - vergroot alleen de kans van slagen mi. Wink



Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl