Collegebundels: Waarom Kluwer of Vermande?
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

#76:  Auteur: nensie BerichtGeplaatst: di 06 sep 2005 16:29
    —
Aha, ik was dus weer 's te laat!
Geen stift gezien Confused

#77:  Auteur: ergo sum BerichtGeplaatst: di 06 sep 2005 16:57
    —
Geen stiften gezien. Nooo

#78:  Auteur: Louise BerichtGeplaatst: vr 09 sep 2005 18:03
    —
Kluwer. (helaas zonder stiften en bierviltje Sad )

#79:  Auteur: Ingeborg BerichtGeplaatst: vr 09 sep 2005 19:39
    —
Ik ook niks. Maar de extra tabs die erbij zitten hebben dit jaar wel een heel mooi kleurtje Very Happy

#80:  Auteur: ergo sum BerichtGeplaatst: vr 09 sep 2005 22:45
    —
Ingeborg schreef:
Ik ook niks. Maar de extra tabs die erbij zitten hebben dit jaar wel een heel mooi kleurtje Very Happy


Doet pijn aan je ogen!

#81:  Auteur: Ingeborg BerichtGeplaatst: za 10 sep 2005 13:49
    —
Ik vind ze echt mooi Very Happy

#82:  Auteur: ergo sum BerichtGeplaatst: za 10 sep 2005 19:57
    —
Heb je ze allemaal al geplakt?

#83:  Auteur: MZN BerichtGeplaatst: vr 16 sep 2005 0:27
    —
Ik had vorig jaar de Kluwer, daar was ik niet ontevreden over ondanks dat ik na een week of twee alle tabjes moest versterken met plakbandjes. Ohja tijdens m'n laatste tentamen heb ik er nog per abuis een bladzijde uitgerukt.....

Bij wijze van test heb ik dit jaar de Vermande ehm VNW gekozen (inclusief schort) en net een seconde geleden de gratis inhoudsopgave besteld (ja lekker handig!).

Ik kan nu dus ook in de keuken doen alsof ik een een vonnis wijs Cool .

"en daarbij geachte ui veroordeel ik u tot een tijdelijke hechtenis in deze gloeiend hete koekenpan tezame met een klontje boter totdat U glazig ziet"

#84:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: vr 16 sep 2005 7:46
    —
Good

#85:  Auteur: bvanderhofstede BerichtGeplaatst: wo 22 feb 2006 13:01
    —
Vermande, al 6 jaar. Het is veel handiger dan de Kluwer, omdat je 3 delen hebt. In een kwartaal met alleen maar strafrecht, is je rug je erg dankbaar. Verder denk ik dat iedereen de versie die ze in hun eerste jaar hebben gekocht blijft gebruiken, gezien je toch al gewend bent aan die manier van weergeven.

#86:  Auteur: Marco S BerichtGeplaatst: wo 22 feb 2006 14:59
    —
Daarbij is de Vermande al jaren actueler dan de Kluwer. Tevens staan er iets meer toekomstige wetten in.

#87:  Auteur: Marco BerichtGeplaatst: zo 19 mrt 2006 15:14
    —
bvanderhofstede schreef:
Verder denk ik dat iedereen de versie die ze in hun eerste jaar hebben gekocht blijft gebruiken, gezien je toch al gewend bent aan die manier van weergeven.

Niet iedereen Smile . Ik heb ze allebei geprobeerd en vind de Kluwer handiger. Op een of andere manier kan ik daarin sneller vinden wat ik zoek dan in de Vermande.

#88:  Auteur: LeChat BerichtGeplaatst: do 23 mrt 2006 21:54
    —
bvanderhofstede schreef:
Vermande, al 6 jaar. Het is veel handiger dan de Kluwer, omdat je 3 delen hebt. In een kwartaal met alleen maar strafrecht, is je rug je erg dankbaar. Verder denk ik dat iedereen de versie die ze in hun eerste jaar hebben gekocht blijft gebruiken, gezien je toch al gewend bent aan die manier van weergeven.


Amen. Smile

Bovendien heb ik een abonnement op de Vermande genomen, zodat ik automatisch in juni/juli de nieuwe versie krijg, mét korting.

#89:  Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: do 23 mrt 2006 22:18
    —
Marco schreef:
bvanderhofstede schreef:
Verder denk ik dat iedereen de versie die ze in hun eerste jaar hebben gekocht blijft gebruiken, gezien je toch al gewend bent aan die manier van weergeven.

Niet iedereen Smile . Ik heb ze allebei geprobeerd en vind de Kluwer handiger. Op een of andere manier kan ik daarin sneller vinden wat ik zoek dan in de Vermande.

Waarschijnlijk omdat je de Kluwer als eerste hebt gebruikt Smile.

#90:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: do 23 mrt 2006 22:48
    —
bvanderhofstede schreef:
Vermande, al 6 jaar. Het is veel handiger dan de Kluwer, omdat je 3 delen hebt. In een kwartaal met alleen maar strafrecht, is je rug je erg dankbaar.


Voor strafrecht heb je toch ook nog wel eens iets uit deel burgerlijk recht nodig? Of zit bijv. de Wet RO in het strafrechtdeel??



Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende  Laat alle berichten zien
Pagina 6 van 11

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl