Collegebundels: Waarom Kluwer of Vermande?
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

#136:  Auteur: eefie_v BerichtGeplaatst: do 23 aug 2007 20:08
    —
Ik gebruik 'm ook niet hoor. Neen, ik had nog een lieve vader die er ook goed gebruik van kon maken. Zijn bundels stamden nog uit de jaren '80. Dus kon ik hem ermee gelukkig maken.

Maar ik dacht dat er wel een kleine inhoudsopgave inzat? Confused

#137:  Auteur: snobje BerichtGeplaatst: do 23 aug 2007 23:43
    —
Kluwer

#138:  Auteur: A.G. Ton BerichtGeplaatst: di 04 sep 2007 21:23
    —
Nadat ik 4 jaar de Vermande voor mijn SJD opleiding heb gebruikt (een speciale SJD bundel), ben ik nu op de Kluwer gestapt. Bevalt mij goed. Voornamelijk de gele pagina;s doen het erg goed bij mij. Krijg er niet zo snel pijn in mijn ogen van.

#139:  Auteur: Gertje BerichtGeplaatst: di 04 sep 2007 21:41
    —
Zit er dit jaar geen cd-rom bij de Vermande?
Kan 'm nergens vinden... vorig jaar zat 'ie in deel C. Jammer hoor. Sad

#140:  Auteur: eefie_v BerichtGeplaatst: wo 05 sep 2007 9:14
    —
Ik heb dit jaar de nieuwe vermande gekocht. Ik kwam thuis en deed de tabjes erin, bleek ik een heel onderdeel te missen!

Dus terug met die bundels en nieuwe gekregen.
Maar ik ben toch blij met vermande, hoor

["Ius summum saepe summa iniuria!"]

#141:  Auteur: joerinho BerichtGeplaatst: ma 25 feb 2008 19:20
    —
Ik vind het feit dat vermande uit 3 delen bestaat vaak juist nadelig.Bij bestuursrecht komt het geregeld voor dat je toch weer een wegenverkeerswet nodig hebt, of bij strafrecht de wet Mulder. Bij Kluwer is het enige redactionele gedrocht de Rechterlijke Organisatie in de privaatbundel. Crying or Very sad

#142:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: ma 25 feb 2008 22:00
    —
O gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was die dat zo wonderlijk vond ....

#143:  Auteur: Patricia20 BerichtGeplaatst: ma 25 feb 2008 22:12
    —
Ik ben net overgestapt op de Vermande. De Kluwers waren dit jaar van zeer slechte kwaliteit. Vallen gewoon uit elkaar en de tabjes scheuren er gewoon uit. Mijn bundels zagen er na een paar maanden al niet meer uit. De Vermande blijft langer mooi door de harde kaft, heeft meer tabjes en ik vind de 3 delen juist weer wel handig.

#144:  Auteur: PBE BerichtGeplaatst: ma 25 feb 2008 23:57
    —
Patricia20 schreef:
Ik ben net overgestapt op de Vermande. De Kluwers waren dit jaar van zeer slechte kwaliteit. Vallen gewoon uit elkaar en de tabjes scheuren er gewoon uit. Mijn bundels zagen er na een paar maanden al niet meer uit. De Vermande blijft langer mooi door de harde kaft, heeft meer tabjes en ik vind de 3 delen juist weer wel handig.


Een werkgroepdocente vertelde dat er sprake was van een inzetfout (ofzo, ben niet heel technisch Wink ) en je ze kon ruilen. Heb er zelf geen last van! Mijn bundels zitten nog goed in elkaar, en ben eigenlijk ook heel tevreden met Kluwer.

#145:  Auteur: ergo sum BerichtGeplaatst: di 26 feb 2008 0:01
    —
joerinho schreef:
Bij Kluwer is het enige redactionele gedrocht de Rechterlijke Organisatie in de privaatbundel. Crying or Very sad


Reden hiervoor is om de bundels ongeveer dezelfde omvang te geven.

#146:  Auteur: Patricia20 BerichtGeplaatst: di 26 feb 2008 2:25
    —
Patricia20 schreef:
Ik ben net overgestapt op de Vermande. De Kluwers waren dit jaar van zeer slechte kwaliteit. Vallen gewoon uit elkaar en de tabjes scheuren er gewoon uit. Mijn bundels zagen er na een paar maanden al niet meer uit. De Vermande blijft langer mooi door de harde kaft, heeft meer tabjes en ik vind de 3 delen juist weer wel handig.


Een werkgroepdocente vertelde dat er sprake was van een inzetfout (ofzo, ben niet heel technisch Wink ) en je ze kon ruilen. Heb er zelf geen last van! Mijn bundels zitten nog goed in elkaar, en ben eigenlijk ook heel tevreden met Kluwer.[/quote

Klopt ik had ze echter al een keer omgeruild. Zonder resultaat overgens, nog steeds dezelfde problemen. Ben tot dusver heel tevreden met de Vermande.

#147:  Auteur: Gwenny BerichtGeplaatst: ma 01 dec 2008 21:56
    —
Ik mag een boon zijn, maar ik kan in de Vermande veel minder makkelijk wetten terug vinden in vergelijking met de Kluwer.

Bijvoorbeeld het Wetboek van Burgerlijke Rechtsvordering. Dat heb ik in 2 tellen bij de Kluwer gevonden en bij de Vermande zoek ik mij nog steeds een ongeluk. Ik begrijp blijkbaar niets van die indeling van de Vermande ofzo Confused .

Hoe kan ik logisch bij de vermande opzoeken?

#148:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: ma 01 dec 2008 23:05
    —
Waarom zou je daar energie in steken als je ook (weer) een Kluwer kunt kopen? Very Happy

Maar wellicht zijn die gekleurde memotabjes die je kunt beschrijven een mooie tussenoplossing?

#149:  Auteur: Gwenny BerichtGeplaatst: ma 01 dec 2008 23:16
    —
Ik heb die wet nog steeds niet gevonden Blond , dus een tabje plakken heeft dan ook betrekkelijk weinig zin.

Ik ga inderdaad weer een Kluwer kopen en kijken of ik deze kan slijten aan iemand.

Maarja, voor nu kan ik geen casus oplossen met behulp van de Vermande Bonk Not good Brick wall .

#150:  Auteur: abraxes BerichtGeplaatst: di 02 dec 2008 1:15
    —
Beste Tiksimone schreef:
Quote:
Maar wellicht zijn die gekleurde memotabjes die je kunt beschrijven een mooie tussenoplossing?


Ik meen dat zoiets bij ons op de uni gedurende het tentamen niet (meer) is toegestaan. Dit leidde laatst namelijk laatst tot wat consternatie in de zaal. Ik ben de enige die dit nog kan navertellen. Laughing



Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende  Laat alle berichten zien
Pagina 10 van 11

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl