(OU) Inleiding internationaal recht
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Deeltijd

#1: (OU) Inleiding internationaal recht Auteur: watson BerichtGeplaatst: zo 21 okt 2012 15:38
    —
Na lange tijd ben ik weer met de studie begonnen. Het eerste vak is inleiding internationaal recht. Mijn vraag is hoe ik dit vak het makkelijkste aan kan pakken naast een gezin. alvast bedankt voor jullie tips

#2:  Auteur: advocaatjeleefjenog BerichtGeplaatst: ma 22 okt 2012 20:51
    —
Wat ik zelf altijd toe voor een tentamen is alle werkgroepopgaven (in elk geval zoveel mogelijk) overnieuw maken en kijken of ik die begrijp. Vaak zijn dit oude tentamenopgaven en als je die snapt dan kun je het tentamen ook goed maken.

Daarnaast is het belangrijk om alle colleges bij te wonen en goed aantekeningen te maken, hier kun je heel veel aan hebben. Begin ruim van te voren met studeren voor een tentamen (zeker met een gezin, aangezien je natuurlijk minder tijd over hebt om te studeren). Ik houd zelf altijd een week of 3 a 4 aan, maar het is maar net wat voor jou het makkelijkst is.

Je zou per week jezelf kunnen overhoren en iedere week meteen kunnen leren, op die manier heb je geen achterstand met het leren van je tentamen en is het alleen nog een kwestie van herhalen. Succes! Wanneer heb je tentamen?



Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Deeltijd

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl