In verzekeringsstelling termijn
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Strafrecht

#16:  Auteur: The Unforgiven BerichtGeplaatst: vr 19 okt 2012 13:17
    —
Verdenking van brandstichting, maar zoals jij het intepreteerd inderdaad voor zweetvoeten.
1 enkele verklaring is onvoldoende om op veroordeelt te worden er moet immers bewijslast zijn die tegen mij spreekt en die de afgelegde verklaring ondersteunt als zijnde daderkennis.

Als ik op jou antwoorden zou moeten ingaan zou ik in detail moeten treden mbt delictsomschrijving omstandigheden en feitten wat ik dan ook huidig niet zal doen wel leg ik mij neer bij het feit dat ik met de kwestie inverzekeringstelling weliswaar deze kan aankaarten bij een volgende zitting waarbij mijn eerdere aangegeven omstandigheden zullen gelden als slechts 1 onderdeel van het hoger beroep waarin ik in mijn rechten zal treden, met wat geluk zou alleen deze omstandigheid het arrest reeds ongeldig maken de rest qua verdediging laat ik over aan mijn advocaat over deze tactiek qua verdediging zal ik dan ook huidig weinig prijs geven maar aannemelijk dat het oude vonnis zal worden vernietigd en ik op risicovolle wijze een nieuw proces zal aangaan maar inzake omstandigheden slechts kunnen leidden tot vrijspraak,mijn monddood zijn dan zal worden verbroken en diegenen die aangereikt kregen en maar al te gretig namen worden bestraft , aldus mijn weerwoord.

#17:  Auteur: The Unforgiven BerichtGeplaatst: vr 21 dec 2012 19:47
    —
Maar goed Hoger Beroep heeft gedient,mijn advocaat heeft goed voor me gepleit heb zelf gepleit, eigen pleidooi en pleidooi advocaat grotendeels in de wind geslagen, reden voldoende om in Cassatie te gaan.
En blijkbaar zou er in beginsel wel cautie zijn toegewezen,anderzins stak ik van het pleidooi wel weer het 1 en ander op uit deze zaak die voor mij ook nieuw waren des te meer ook dat ik mij niet zomaar neer leg bij het vonnis.
Het vonnis viel wel gunstiger uit dan in beginsel hetgeen echter niet betekend dat ik het voor lief zal nemen.

In Cassatie dus ik plaats over een jaar of zo wel weer eens een antwoord op dit topic zo lang duurt cassatie ongeveer.

mvg.

Rechtenforum.nl -> Strafrecht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2  Laat alle berichten zien
Pagina 2 van 2

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl