ONSCHULDIGE KINDEREN VASTHOUDEN MAG
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Internationaal en Europees recht

#16:  Auteur: Ariana BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2012 6:42
    —
Wim Westen, helpen met opbouwende kritiek door aangeven hoe het beter kan, maar zomaar afkraken is onwijs en kwaadaardig. Het gaat hier om onschuldigen die tegen hun wil gevangen worden gehouden, zelf ooit gezeten? En ook dat hier gaat om een staat waar psychopaten aan de macht zijn. Ik begin mij af te vragen hoe lang het nog duurt voor big brother mij wegjagd het begint wel die richting uit te gaan. Ik vermoed dat u het vermogen niet heeft om het op te vatten, dan bent u ook ongeschikt om er over te oordelen. Simpel gezegd u bent voor of tegen het opsluiting van onschuldigen. Zo laat zien wat u eigenlijk voorstaat.

#17:  Auteur: Ariana BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2012 7:00
    —
Het valt me op dat Aardse tekens geen opvatting hebben over mijn standpunt. Ik hoor eigenlijk door mijn ander aspecten op mijn geboorte uur eigenlijk bij de luchttekens en justitie ook,enkel de OM kan bij de vuurtekens en administratie ed bij de aards tekens. Dit verklaart de misopvattingen van deze forum. Aardse tekens kunnen het gewoon niet volgen en krakken ze het gewoon af. Zo werkt bij justitie als onderdeel van de grote mensen-rekenmachines de VVD die denk met u mee.

#18:  Auteur: hilde12 BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2012 11:13
    —
Ik haak af....

En ben een vuurteken!

#19:  Auteur: Ariana BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2012 12:30
    —
Justitie hoort een domain te zijn van luchttekens.

#20:  Auteur: WimWest BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2012 14:55
    —
Ik teken nergens voor.... die witte strepen in het blauwe wolkendek zijn de juiste tekens, daar zijn al bewijzen over. Dat kan ik tenminste bevatten.

#21:  Auteur: Ariana BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2012 23:05
    —
WW, is fijn om te zien dat ook normale mensen zijn op dit forum.

#22:  Auteur: Ariana BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2012 23:06
    —
WW, is fijn om te zien dat ook normale mensen zijn op dit forum.

#23:  Auteur: MarijnP BerichtGeplaatst: di 28 aug 2012 2:17
    —
Ariana schreef:
WW, is fijn om te zien dat ook normale mensen zijn op dit forum.


Even voor de duidelijkheid: schaar je jezelf ook onder de groep 'normale mensen'?

#24:  Auteur: Ariana BerichtGeplaatst: di 28 aug 2012 5:05
    —
MarijnP,Als u bedoel niet gewetenloos wel, overigens is vast te stellen via MIR chromografissche met contrastvloeistof wie wel en niet onder 'normaal' valt. Er zijn testen om vast te stellen voor bijvoorbeeld autisme. Ik heb ze allemaal gehad maar politicie en rechters niet. En daar gaat er juist om.
Als normaal bedoel ik dus met geweten, humaan, inlevingsvermogen abstract begrip immateriële interessen een geestelijk mens zijn etc etc.



Rechtenforum.nl -> Internationaal en Europees recht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2  Laat alle berichten zien
Pagina 2 van 2

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl