#61:  Auteur: MrWhiteBerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 19:29
    —
hbo-rechten moet afgeschaft worden ?????
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Deeltijd

hbo-rechten had nooit opgericht mogen worden
mee eens, hoe heeft dit ooit kunnen gebeuren
29%
 29%  [ 39 ]
speciaal voor sovereign: ik wil dat hbo-r per direct word vernietigd
12%
 12%  [ 17 ]
oneens, hbo-rechten is top
58%
 58%  [ 78 ]
Totaal aantal stemmen : 134

Quote:
Je bent een uiterst mooi voorbeeld waarom rechters nodig zijn om een knoop door te hakken. Er zijn altijd uiterst koppige mensen die hun ongelijk niet willen toegeven, zelfs al staren ze er recht tegenaan.


I see... en als ik gelijk hebt? Dan wat?

#62:  Auteur: Sovereign BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 19:33
    —
MrWhite schreef:
Sovereign, je kunt nog 100 keer "quod erat demonstrandum", maar je positie wordt er echt niet beter van. Smile
Je bent volgens mij een enorme fan van 'keeping up appearances'?

Resumerend:

- MrWhite heeft geen antwoord op het feit dat het hoogste leerjaar momenteel het derde jaar is op de JH. Zulks valt te lezen op de website en is ook middels een eenvoudige rekensom te bevestigen gezien de startdatum van de opleiding bekend is.
- MrWhite heeft geen antwoord op het feit dat het schakeljaar op de UvT minstens een jaar in beslag neemt.
- MrWhite heeft geen antwoord op het feit dat de masterfase op de UvT minstens een jaar in beslag neemt.
- MrWhite heeft geen antwoord op het feit dat, aangenomen dat er zich geen obstakels voordoen, de eerste HBO-rechten afgestudeerde pas in 2008 klaargestoomd zou kunnen zijn op de UvT.

- MrWhite kan wel enorm zeuren dat ik moet bellen naar een hogeschool die in het weekeinde gesloten is.

Grappig menneke da ge bent. Twisted Evil

#63:  Auteur: Sovereign BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 19:34
    —
tikSimone schreef:
O, eigenlijk zou ik dan ook nog even een mailtje naar de UvT moeten sturen he? Mr. Green
Moet je de studieadviseur mailen. Wink Snoep heet ze.

#64:  Auteur: MrWhite BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 19:37
    —
Is dat het beste dat je kon doen? Mijn oma doet het nog beter. Jij hebt gewoon mijn lijstje gekopieerd en de zinnen veranderd? Bravo! Wat origineel!

Vind je het gek dat je zoveel problemen hebt op de universiteit?

#65:  Auteur: Sovereign BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 19:37
    —
MrWhite schreef:

I see... en als ik gelijk hebt? Dan wat?
Dan zal ik niet schromen om mijn ongelijk toe te geven.

Maar daar hoef ik niet bang voor te zijn. Very Happy

#66:  Auteur: MrWhite BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 19:37
    —
Sovereign schreef:
MrWhite schreef:

I see... en als ik gelijk hebt? Dan wat?
Dan zal ik niet schromen om mijn ongelijk toe te geven.

Maar daar hoef ik niet bang voor te zijn. Very Happy


Ja? Dat zullen we nog wel zien. Smile

#67:  Auteur: Sovereign BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 19:46
    —
MrWhite schreef:
Is dat het beste dat je kon doen? Mijn oma doet het nog beter. Jij hebt gewoon mijn lijstje gekopieerd en de zinnen veranderd? Bravo! Wat origineel!
Inhoudelijk reageren is MrWhite weer eens te veel. Wink

Quote:
Vind je het gek dat je zoveel problemen hebt op de universiteit?
Que? Ik ben afgestudeerd. Laughing Kunnen lezen is ook een kunst, want ik heb dat geloof ik al minstens twee maal vermeld.

Laat ik ook korte metten maken met een opmerking die je eerder plaatste, dat ik van mening zou zijn dat het universitaire traject moeilijk was, dan wel dat ik graag die indruk wekte om de "elitaire" status ervan te behouden. Laat ik nu net een van diegenen zijn die op dit forum stellig de mening verkondigt dat het universitaire traject te gemakkelijk is.

Praatjes vullen geen gaatjes, MrWhite. Wink

#68:  Auteur: sapper BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 19:52
    —
MrWhite schreef:
Vind je het gek dat je zoveel problemen hebt op de universiteit?


huh. hoe kom je bij deze horseshit ?????

#69:  Auteur: MrWhite BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 19:52
    —
Quote:
Inhoudelijk reageren is MrWhite weer eens te veel. Wink


Mwa.. valt wel mee. Natuurlijk moet er eerst iets zijn om inhoudelijk op te reageren. En dat beste sovereign...

Quote:
Ik ben afgestudeerd. Laughing Kunnen lezen is ook een kunst, want ik heb dat geloof ik al minstens twee maal vermeld.

Laat ik ook korte metten maken met een opmerking die je eerder plaatste, dat ik van mening zou zijn dat het universitaire traject moeilijk was, dan wel dat ik graag die indruk wekte om de "elitaire" status ervan te behouden. Laat ik nu net een van diegenen zijn die op dit forum stellig de mening verkondigt dat het universitaire traject te gemakkelijk is.

Praatjes vullen geen gaatjes, MrWhite. Wink


Oh is dat zo? Waarschijnlijk heb ik dat over het hoofd gezien bij al je pessimistische praatjes over universitair recht. En je kunt dat natuurlijk net op het laatste moment proberen recht te zetten, maar je gevoelens daarover zijn toch al bekend. Smile

#70:  Auteur: MrWhite BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 19:54
    —
Quote:
huh. hoe kom je bij deze horseshit ?????


Dat is mijn mening na het lezen van een aantal van zijn posts. Dus "keep your pants on".

#71:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 19:56
    —
Update: ook even een mail naar de Onderwijsbalie van de UvT gestuurd.
En nou een "zakelijke" discussie alstublieft. Anders wordt het nog te complex om te volgen voor mijn HBO-geest Mr. Green

#72:  Auteur: sapper BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 19:58
    —
MrWhite schreef:
Quote:
huh. hoe kom je bij deze horseshit ?????


Dat is mijn mening na het lezen van een aantal van zijn posts. Dus "keep your pants on".


horseshit dus Very Happy

simone heb je al een reply ?

#73:  Auteur: Sovereign BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 19:59
    —
sapper schreef:

huh. hoe kom je bij deze horseshit ?????
Mijns inziens het gevolg van een geweldige, maar helaas zeer feilbare fantasie. Wink

#74:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 20:01
    —
sapper schreef:
simone heb je al een reply ?


Nee, die verwacht ik op zijn vroegst maandag. Beide instituten zijn nu immers gesloten. Maar zoals gezegd: zodra ik wat hoor meld ik het. Deal?

#75:  Auteur: MrWhite BerichtGeplaatst: za 09 jul 2005 20:01
    —
sapper schreef:
MrWhite schreef:
Quote:
huh. hoe kom je bij deze horseshit ?????


Dat is mijn mening na het lezen van een aantal van zijn posts. Dus "keep your pants on".


horseshit dus Very Happy

simone heb je al een reply ?


Nou ja, ik vind jou mening ook horseshit (sterker nog "cockroach shit"), maar het nut om dat te verkondigen is natuurlijk discutabel.

En het is zaterdag 20:00 uur. Dus er is een goede kans dat er geen antwoord is. Vooral als we het over het HBO hebben. Smile



Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Deeltijd

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende  Laat alle berichten zien
Pagina 5 van 12

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl