PER DIRECT OP ZOEK NAAR EEN HBO-MEELOOP STAGE PER SEPTEMBER!
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Voltijd

#1: PER DIRECT OP ZOEK NAAR EEN HBO-MEELOOP STAGE PER SEPTEMBER! Auteur: Rechten BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2012 17:19
    —
Beste mensen,

Ik ben een tweedejaars student HBO-Rechten en moet in september 2012 een stage lopen van 5 maanden.
Echter, had ik al een stage ruim van te voren gezocht en ben ik daar ook meteen aangenomen.

Nadat ik hem de stage overeenkomst had verzonden kreeg ik vrijdag een telefoontje met allerlei vage mededelingen van de betreffende advocaat. Het kwam er op neer dat hij me geen stagevergoeding wou geven en meer dan 4 uur per week administratief werk wou laten uitvoeren.

Dit stond allebei wel in de stage overeenkomst, en toen ik hem rustig probeerde uit te leggen hoe de vork in de steel zat kreeg ik allemaal rare opmerkingen. Ik heb daarna besloten dat ik geen stage bij hem kan lopen omdat ik dit niet wil/kan.

Ik moet voor 15juni een stageplek hebben en zit dus nu met een ontzettend groot probleem. Kan iemand mij helpen of mij tips geven om toch voor deze data een stage te vinden!? Ik ben op dit moment namelijk hopeloos!



Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Voltijd

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl