Boek over mededingingsrecht
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Voltijd

#1: Boek over mededingingsrecht Auteur: maartjedevries BerichtGeplaatst: do 27 okt 2011 15:09
    —
Beste allemaal,

Ik zit in mijn derde jaar HBO-rechten en loop stage bij een bedrijf. Nu heb ik veel te maken met mededingingsrecht en wil me daar graag in gaan verdiepen.

In de bibliotheek van mijn opleiding hebben ze alleen een nummer van Ars Aqui van vorig jaar over mededingingsrecht en daarmee houdt het op. Daarom wil ik graag een boek over het onderwerp aanschaffen.

Mijn vraag aan jullie is of jullie wellicht een handzaam boek weten over het onderwerp. Ik heb verschillende boeken gezien maar vind het moeilijk in te schatten welk boek goed leesbaar geschreven is.

Alvast dank!

Groeten,

Maartje

#2:  Auteur: BG BerichtGeplaatst: do 27 okt 2011 15:50
    —
Toegankelijk en niet echt duur: Boom Inleiding mededingingsrecht. Dat werd destijds ook gebruikt bij het vak mededingingsrecht aan de UvT.

#3:  Auteur: maartjedevries BerichtGeplaatst: di 01 nov 2011 15:47
    —
BG schreef:
Toegankelijk en niet echt duur: Boom Inleiding mededingingsrecht. Dat werd destijds ook gebruikt bij het vak mededingingsrecht aan de UvT.


Dank je voor de tip!
Inmiddels heb ik het boek besteld. Ik ben erg benieuwd.

#4:  Auteur: maartjedevries BerichtGeplaatst: wo 16 nov 2011 16:15
    —
Ik ben inmiddels begonnen met het lezen en ik vind het een fijn boek. De uitleg is duidelijk en helder.

Nogmaals dank voor de tip!



Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Voltijd

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl