stichting de thuiskopie
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Internationaal en Europees recht

#1: stichting de thuiskopie Auteur: joop de bie BerichtGeplaatst: zo 17 jul 2011 22:13
    —
Hallo,

Mijn vriendin heeft een webwinkel die Europees georiënteerd is ze verkoopt cd en dvd en van alles wat met de pc te maken heeft op haar website staat alles in 5 talen . Nu heeft de stichting de thuiskopie een rechtszaak aan gespannen tegen een ander bedrijf. De stichting de thuiskopie werd door alle rechtbanken in Nederland in het ongelijk gesteld en toen hebben ze geprobeerd bij het Europese hof hun gelijk te halen en met succes.

De webwinkel van het andere bedrijf is door het hof bestempeld als importeur en moet nu dus achterstallige heffing gaan betalen dit kunnen ze nooit betalen want ze hebben de heffing nooit ontvangen.

in de link de uitspraak http://curia.europa.eu/jurisp/cgi-bin/form.pl?lang=nl&newform=newform&alljur=alljur&jurcdj=jurcdj&jurtpi=jurtpi&jurtfp=jurtfp&alldocrec=alldocrec&docj=docj&docor=docor&docdecision=docdecision&docop=docop&docppoag=docppoag&docav=docav&docsom=docsom&docinf=docinf&alldocnorec=alldocnorec&docnoj=docnoj&docnoor=docnoor&radtypeord=on&typeord=ALL&docnodecision=docnodecision&allcommjo=allcommjo&affint=affint&affclose=affclose&numaff=&ddatefs=&mdatefs=&ydatefs=&ddatefe=&mdatefe=&ydatefe=&nomusuel=thuiskopie&domaine=&mots=&resmax=100&Submit=Zoeken


Zie ik het goed dat deze uitspraak voor mijn vriendin niet opgaat. Als het nodig is wil de de link naar de website van haar hier wel plaatsen.

Ik heb met opzet de link naar de website niet vermeld omdat het anders op spammen gaat lijken en dat is het dus niet

Groet Joop



Rechtenforum.nl -> Internationaal en Europees recht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl