Adres in dagvaarding
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Civiel recht

#16:  Auteur: henk buijs BerichtGeplaatst: do 28 jul 2005 8:36
    —
Hoi ik doe alsof ik van nog van niets weet want nu blijkt ook de naam van de gedaagde ben ik niet te kloppen dus het zal over nieuw moeten gebeuren.

Ik denk dat ik doe alsof ik echt helemaal niets weet van het vonnis en maar de rekening betaal voor dat er een nieuwe dagvaarding komt.

Ik heb geen enkele handeling verricht waar uit blijkt dat ik van de procedure op de hoogte ben. Ik heb na dat enen kleine briefje wel een telefoontje gepleegd met een medewerker van dat deurw kantoor maar ja was i k dat eigenlijk wel.


Ik ga betalen maar wat is nu weer het vervelende de incassobureaus zetten soms hun bankrek nummer niet op hun aanmaningen en die van de crediteur heb ik niet.



Heren bedankt voor jullie goede reacties !


Heeft er iemand misschien nog tijd om mijn milleu freak in het strafrechtbos te helpen. ? Hij loopt er nog steeds alleen rond.

Als ik meer tijd heb zal ik jullie uitleggen bij voorstellen waarom ik zo veel lopende procedures heb.

#17:  Auteur: henk buijs BerichtGeplaatst: za 30 jul 2005 9:54
    —
bericht gewist

Laatst aangepast door henk buijs op za 30 jul 2005 12:21, in totaal 1 keer bewerkt

#18:  Auteur: ergo sum BerichtGeplaatst: za 30 jul 2005 12:01
    —
henk buijs schreef:
ik denk dat ik het volgende doe,

ik zeg tegen de rechtbijstand verzekering dat ...

Ik vertel niets over het vonnis ...


En nou maar hopen dat je rechtsbijstandsverzekering niet meeleest ... Rolling Eyes

#19:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: za 30 jul 2005 12:10
    —
Henk, volgens mij haal je je alleen maar moeilijkheden op de hals zo. Eerlijk duurt toch het langst. Denk er nog eens goed over na, wil je?
Juist als jurist heb je een zware (morele) verantwoordelijkheid.



Rechtenforum.nl -> Civiel recht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2  Laat alle berichten zien
Pagina 2 van 2

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl