Zwaartepunten van het vermogensrecht (Brahn/Reehuis)
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

#1: Zwaartepunten van het vermogensrecht (Brahn/Reehuis) Auteur: Lea BerichtGeplaatst: ma 07 feb 2011 16:16
    —
Hallo iedereen,

Ik had een vraagje, vorig jaar heb ik HBO rechten gedaan. Daarvoor moest ik het boek zwaartepunten van het vermogensrecht druk 8 van Brahn/Reehuis aanschaffen.

Dit jaar ben ik begonnen aan de universiteit. Nu moet ik ditzelfde boek weer aanschaffen, alleen dit keer druk 9.

Weet iemand toevallig of er erg veel verschil zit tussen deze twee of dat ik gewoon druk 8 kan gebruiken?

Groetjes Lea

#2:  Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: di 08 feb 2011 11:50
    —
Je kunt vrijwel zeker zonder enig probleem druk 8 blijven gebruiken.

#3: Bedankt! Auteur: Lea BerichtGeplaatst: di 08 feb 2011 16:23
    —
Bedankt voor je reactie Very Happy

Groetjes!

#4:  Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: di 08 feb 2011 18:48
    —
Misschien is het wel handig om even te vergelijken met een medestudent, maar ik kan me echt niet voorstellen dat zoveel is veranderd dat het de moeite waard is om de laatste druk aan te schaffen. Mocht er recentelijk iets schokkends zijn gebeurd in het vermogensrecht dat in druk 8 niet wordt behandeld, dan zul je dat tijdens de colleges heus wel te horen krijgen.

Als je het aan een docent vraagt zul je altijd als antwoord krijgen dat het gebruik van een oude druk voor eigen risico is. Ik heb zelf wel eens een nieuwe druk gekocht, maar daar altijd spijt van gehad, en ook wel eens een oude druk gebruikt en daar nooit problemen mee gehad. In het geval van een wettenbundel is het natuurlijk anders.



Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl