Zuid-Afrika september 2005
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Studeren in het buitenland

#1: Zuid-Afrika september 2005 Auteur: saar BerichtGeplaatst: wo 18 mei 2005 23:27
    —
Zijn dr hier ook mensen die meegaan met de uitwisseling van de UL naar ZA

#2:  Auteur: MiriamvL BerichtGeplaatst: wo 18 mei 2005 23:31
    —
Nee, ik had naar Grotius gemaild voor info, een paar dagen voor de sluiting van de inschrijving, en heb nooit antwoord gekregen Rolling Eyes Jij wel?

#3:  Auteur: saar BerichtGeplaatst: do 19 mei 2005 13:06
    —
Ja, maar ik had al een maandje eerder een mailtje gestuurd.
Wel jammer dat ze niet die mail hadden beantwoord anders had je nog wel meegekund. Dr waren nog 2 open plaatsen geloof ik.

#4:  Auteur: MiriamvL BerichtGeplaatst: do 19 mei 2005 15:06
    —
Leuk hoor! Ik ben nog wel steeds nieuwsgierig naar hoeveel het kost enzo.. Voor als ik over twee jaar mee ga Wink

#5:  Auteur: saar BerichtGeplaatst: zo 22 mei 2005 17:51
    —
Ik geloof een eurootje of 1350(de aanbetaling was 900 en dan komt er nog wat bij), en dan nog inentingen e.d (nu is dat niet zo heel veel geld). In ieder geval voor jou een tip om alvast hard te gaan sparen Very Happy
Maar ik zal laten weten hoe het was als ik tenminste niet wordt opgegeten door een eng afrikaans monster ofzo Cool

Groetjes

#6:  Auteur: MiriamvL BerichtGeplaatst: zo 22 mei 2005 17:55
    —
Crisis... nou ja, als ik op tijd info had gehad zou ik nog niet meegekund hebben... welke student heeft er nou 1350 euro?! Shocked

#7:  Auteur: saar BerichtGeplaatst: zo 22 mei 2005 18:59
    —
Tja ik ook niet hoor! Vond het ook een beetje vreemd dat je ook die 900 euro binnen een week moest overmaken. De bank heeft het maar ff voor me vorgeschoten Cool .
Het geld zit hem ook wel voornamelijk in de ticket, ik geloof dat die iets van 800 euro kost. Tja het is zeker wel crisis duur, maar goed ik denk dat het ook wel een hele belevenis is. (alleen al de inentingen halen, brr)
Maar ik zal je laten weten of het de moeite waars is om er hard voor te sparen. Ik denk trouwens ook niet dat je voor zo een uitwisseling een beurd kan aanvragen. Tis meer een soort van juridisch-culturele vakantie. Cool

Groetjes



Rechtenforum.nl -> Studeren in het buitenland

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl