Heb ik recht op een terugbetaling?
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Internationaal en Europees recht

#16:  Auteur: CasperH BerichtGeplaatst: ma 02 aug 2010 13:11
    —
Ik heb a een tijdje een reactie terug maar kon hem iet posten of lezen omdat het vakantie is.

Hun reactie is het volgende:
En hier zit hem dus het probleem, wij kunnen niet controleren of u de software wel of niet heeft gedownload daarom zijn wij ook niet in de mogelijkheid om een refund te doen.

Ik weet niet zo goed een antwoord hierop... Kunnen jullie me helpen? Smile

#17:  Auteur: @Paul BerichtGeplaatst: wo 12 sep 2018 10:06
    —
CasperH schreef:
Ik heb a een tijdje een reactie terug maar kon hem iet posten of lezen omdat het vakantie is.

Hun reactie is het volgende:
En hier zit hem dus het probleem, wij kunnen niet controleren of u de software wel of niet heeft gedownload daarom zijn wij ook niet in de mogelijkheid om een refund te doen.

Ik weet niet zo goed een antwoord hierop... Kunnen jullie me helpen? Smile


1.Doe een verzoek ingevolge de Wet bescherming persoonsgegevens, verzoek (digitaal) afschrift van alle info die het bedrijf over u heeft verzameld, en verzoek specifiek om afschrift van alle up- en downloads van hen server naar hen toe en naar u toe.
2. Nu zij aangeven, geen bewijs van geleverd digitaal waar, te kunnen overleggen, lijkt mij evident dat er geen betalingsverplichting is.
3.Stuur ze een 14 dagen brief, waarin bepaald staat dat zij 14 dagen de tijd hebben omdat aan te tonen. En indien zij daarin nalatig blijven je hen betrekt in een gerechtelijke procedure. Fax die brief a/h bestuur/directie. ( hellofax doet dat gratis voor u. Klik even op de volgende link: https://app.hellofax.com?ref=939ce176&s=F dan ben je er en, krijgt moi weer 5 pagina's gratis faxen ,-) Als tegemoetkoming voor het advies zullen we maar zeggen Wink Maar ga er nu niet allemaal op clicken,want op een gegeven moment schijnen er foto's te verschijnen die niet direct geschikt zijn voor de jeugdige kijker Wink

Lijkt mij evident dat je 1st de data van punt 1 afgewacht, dan hier de uitkomst daarvan meldt, en dan kunnen we kijken of punt 3 mogelijk vervangen dient te worden door een andere strategie.

Succes.

NB
Eigenlijk kun je punt 3 al per direct toepassen. Indien een bedrijf geen levering kan aantonen, waarom zouden zij dan recht hebben op het geld?
Kijk, ik kan wel bij Appie online boodschappen besteld hebben, edoch als er geen bewijsbare levering heeft plaats gevonden, heeft ook Appie geen recht op betaling.

NB 1
Doe een Wbp gegevens verzoek naar je ISP, met het verzoek om alle up- en downloads te overleggen. Daaruit dient dan duidelijk te blijken of je eea gedownload hebt of njet. (wel handig, mocht het tot een rechtszaak komen)

#18:  Auteur: hilde12 BerichtGeplaatst: wo 12 sep 2018 20:32
    —
Is 8 jaar oude vraag.... Wink

#19:  Auteur: @Paul BerichtGeplaatst: wo 12 sep 2018 20:57
    —
hilde12 schreef:
Is 8 jaar oude vraag.... Wink


KZietnuook Smile
De reclame van single deed 't em, die maakte het weer in 2018 actueel.

Ik denk dat Casper nu onderhand al in het bejaardentehuis zit te schateren Wink

#20:  Auteur: hilde12 BerichtGeplaatst: do 13 sep 2018 20:31
    —
Very Happy



Rechtenforum.nl -> Internationaal en Europees recht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2  Laat alle berichten zien
Pagina 2 van 2

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl