Jongen (13) wurgt medeleerling
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Actualiteiten

#1: Jongen (13) wurgt medeleerling Auteur: Joost1 BerichtGeplaatst: do 07 apr 2005 19:07
    —
Jongen (13) van CSG De Lage Waard wurgt medeleerling

SLIEDRECHT - De politie heeft een 13-jarige jongen uit Sliedrecht aangehouden op verdenking van mishandeling en bedreiging van een medeleerling. De jongen hield een nog warme aansteker tegen het gezicht van het 14-jarige slachtoffer en kneep vervolgens zijn keel dicht. Dit heeft de politie woensdag bekendgemaakt.

Het voorval had 29 maart plaats op het schoolplein van een school aan de Burgemeester Keijzerweg in Papendrecht. De verdachte vroeg zijn medeleerling om een sigaret. Toen hij die niet kreeg, reageerde de 13-jarige agressief. Een dag later zou hij het slachtoffer met de dood hebben bedreigd.


De verdachte scholier is dinsdag aangehouden. Donderdag wordt hij voorgeleid aan de rechter-commissaris.


Bron: http://www.lagewaardforum.tk


Ik als rechtenstudent zit nog steeds met de vraag; wat voor straf kan men iemand van 13 nou geven?

#2:  Auteur: R.Visser BerichtGeplaatst: vr 08 apr 2005 9:40
    —
Wat denk je van een flink pak voor z'n broek en een heropvoedingskamp, en daarnaast eens een flink gesprek met zijn ouders/verzorgers, want je maakt miij niet wijs dat dit uit de lucht komt vallen.

#3:  Auteur: Cin BerichtGeplaatst: do 05 mei 2005 18:13
    —
Pij-maatregel?

#4:  Auteur: saar BerichtGeplaatst: do 05 mei 2005 22:10
    —
MMmmm laat ik dit wel met alle voorzichtigeheid zeggen.

Maar het dunkt mij dat die knul geen opvoeding heeft gehad. Dus stuur die ouders naar een opvoed kamp.

Je wil niet weten hoe erg sommige mensen hun kinderen verpesten. Opsluiten die lui. Maar ja hoe??



Rechtenforum.nl -> Actualiteiten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl