inleiding rechtswetenschappen
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Bachelor 1 / Propedeusejaar

#1: inleiding rechtswetenschappen Auteur: hayat21 BerichtGeplaatst: vr 12 sep 2008 16:54
    —
Hallo,

Wie heeft er een samenvatting van het boek inleiding rechtswetenschappen? Pray Als het kan van erasmus maar alles is verder ook welkom. ik ben je eeuwig dankbaar!! Bow
alvast bedankt!!

#2:  Auteur: PBE BerichtGeplaatst: vr 12 sep 2008 18:39
    —
www.slimstuderen.nl
Maar vaak staan die er pas de laatste weken voor het tentamen op.

#3:  Auteur: hayat21 BerichtGeplaatst: za 13 sep 2008 14:02
    —
Hey PBE Very Happy

heel erg bedankt! Ik weet alleen niet waar ik die samenvattingen kan vinden Embarassed ik heb overal op geklikt maar k zie niks Bonk

#4:  Auteur: PBE BerichtGeplaatst: za 13 sep 2008 18:37
    —
Ik zie dat ze er nog niet opstaan, bij beschikbaarheid staat dat je ze vanaf 15-10-2008 kan bestellen. Voor 15.00 de dag ervoor besteld, de dag erna in huis.
Maar inleiding rw kent nog steeds geen deeltentamen of wel? Let er wel op dat de verslagen gewoon door studenten geschreven worden (daarom duurt het ook even voordat ze beschikbaar zijn). Weet toevallig dat het meisje dat vorig jaar 2 verslagen heeft geschreven het tentamen zelf niet gehaald heeft.

#5:  Auteur: MarijnP BerichtGeplaatst: za 13 sep 2008 18:49
    —
Inderdaad, de kwaliteit van dit soort verslagen (ook van bijvoorbeeld de SIR verslagen) varieert gigantisch. Gebruik het dan ook alleen als hulpmiddel, anders kom je gigantisch in de problemen.

#6:  Auteur: hayat21 BerichtGeplaatst: vr 19 sep 2008 14:01
    —
Ow ok dus 15 oktober staan ze erop, ik zie het nu idd ook staan bedankt! Very Happy ok dus de kwaliteit is niet echt denderend? Weetje misschien waar ik dan nog meer kan kijken voor een goeie samenvatting? Ik heb het boek zelf ook dus als iets niet klopt dan kan ik dat altijd terug zien.

#7:  Auteur: MarijnP BerichtGeplaatst: vr 19 sep 2008 15:20
    —
De kwaliteit varieert van redelijk tot ontzettend slecht.

Waar je wel goede samenvattingen vandaan zou kunnen halen weet ik niet.

#8:  Auteur: PBE BerichtGeplaatst: za 20 sep 2008 14:54
    —
Sorry geen idee waar je goede samenvattingen kunt krijgen, ze worden allemaal door studenten gemaakt, dus de meeste zijn idd niet zo denderend haha!

Je kunt de sheets gebruiken als samenvatting en die voor jezelf uitwerken. Maar denk dat ze nog steeds niet met sheets werkt en je gewoon tijdens het college de aantekeningen kan overnemen?



Rechtenforum.nl -> Bachelor 1 / Propedeusejaar

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl