#16:  Auteur: SovereignBerichtGeplaatst: vr 21 jan 2005 22:09
    —
Het begrip van de minister van Integratie
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Actualiteiten

Het begrip van Verdonk - slimme zet?
Ja
20%
 20%  [ 2 ]
Nee
80%
 80%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 10

Hmmz, deze jeugd heeft geen moreel besef, net bij Netwerk: "iedereen steelt toch?" Rolling Eyes

Over de broer van Ali B. zal ik het maar niet hebben, hij houdt er net zulke gedachtes op na. Puke

#17:  Auteur: Okidoki BerichtGeplaatst: zo 23 jan 2005 19:29
    —
Sovereign schreef:
Over de broer van Ali B. zal ik het maar niet hebben, hij houdt er net zulke gedachtes op na. Puke


Ali B scheen al eerder vast te zijn gehouden voor een overval, totdat zijn broer hem na 4 maanden! ineens een alibi kon verschaffen. Toch aardig dat zijn broer na 4 maanden weer eens wist dat hij samen met Ali B thuis op de bank een filmpje zat te kijken....en dat het OM de alibi zeer geloofwaardig vond en hem liet gaan Laughing
Iedereen is gek, hoop ik dan maar.

#18:  Auteur: MterHeide BerichtGeplaatst: ma 24 jan 2005 11:09
    —
Het is wel aardig om te zien dat de resultaten van de poll hier het absoluut tegenover gestelde zijn van allerlei polls in bijv. het Brabants Dagblad Very Happy :

Quote:
De Kwestie van zaterdag leverde 1015 reacties op:
Minister Verdonk moet haar mond houden over de tasjesroof-affaire
22% eens
78% oneens

#19:  Auteur: Martijn BerichtGeplaatst: ma 24 jan 2005 11:23
    —
Inderdaad Smile Opstandige rechtenstudenten weer Wink

#20:  Auteur: Sovereign BerichtGeplaatst: ma 24 jan 2005 12:35
    —
Okidoki schreef:
Ali B scheen al eerder vast te zijn gehouden voor een overval, totdat zijn broer hem na 4 maanden! ineens een alibi kon verschaffen. Toch aardig dat zijn broer na 4 maanden weer eens wist dat hij samen met Ali B thuis op de bank een filmpje zat te kijken....en dat het OM de alibi zeer geloofwaardig vond en hem liet gaan Laughing
Iedereen is gek, hoop ik dan maar.
Ik weet niet of het OM hem heeft laten gaan; de verdachte kan immers zelf ook om opheffing van zijn voorlopige hechtenis verzoeken.

Dat zijn broer glashard in de camera kan liegen dat zijn broer een nette jongen was die niets verkeerd deed, doet me ernstig twijfelen aan zijn ALIbi. Laughing

#21:  Auteur: Okidoki BerichtGeplaatst: ma 24 jan 2005 14:26
    —
Sovereign schreef:
Ik weet niet of het OM hem heeft laten gaan; de verdachte kan immers zelf ook om opheffing van zijn voorlopige hechtenis verzoeken.

Dat zijn broer glashard in de camera kan liegen dat zijn broer een nette jongen was die niets verkeerd deed, doet me ernstig twijfelen aan zijn ALIbi. Laughing

Ik weet het fijne er niet van, bovendien ben je afhankelijk van de info. die naar buiten wordt gebracht en die zal ook niet altijd even zuiver zijn maar....waar rook is, is vuur. Ik twijfel derhalve ook zeer aan die Ali(bi) en zijn gouden hart. Laughing

#22:  Auteur: mr. crowley BerichtGeplaatst: ma 24 jan 2005 14:49
    —
Niets dan goed over de dode zal de familie ongetwijfeld gedacht hebben. Nu vind ik het ook niet zo uitzonderlijk dat de familie dit zegt. Als het mijn broer was geweest, zou ik ook niet de vuile was buiten hangen.



Rechtenforum.nl -> Actualiteiten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2  Laat alle berichten zien
Pagina 2 van 2

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl