RAIO analytische test 16 april 2008 (ook info over inhoud)
#121: Auteur: GodPigeon
Geplaatst: za 02 aug 2008 14:46
FAM schreef: | Oeh, dat ligt inderdaad behoorlijk uit de route zeg! Daar zou ik ook wel even aan moeten wennen.... Slechter had je 't haast niet kunnen treffen. |
Nou...er zijn een aantal rechtbanken die ik erger had gevonden, maar Leeuwarden zit wel voor mij qua afstand bij de slechtste vijf .
TC schreef: | Jee, Leeuwarden is inderdaad niet echt in de buurt. Weet je ook waarom je niet bij je voorkeur kon worden geplaatst? |
Nee, dat zeggen ze niet. Je tekent van tevoren voor het geval dat het kan gebeuren dat je ergens anders heen moet. Er zal toch een Raio naar Leeuwarden moeten, en kennelijk waren er geen voorkeuren voor Leeuwarden in mijn lichting.
LindavdS schreef: | Jeetje, Godpigeon, dat was zeker een tegenvaller? Jij hebt dan dus nu een verhuisplicht? Vind je dat niet vervelend?
Voor mij is het Roermond geworden, mijn 3e voorkeur. Ik woon in Eindhoven dus het is 30 minuten met de trein en geen verhuisplicht. Daar ben ik erg blij mee want ik woon net een maand in ons nieuwe koophuis |
Tja...dat was inderdaad een tegenvaller. Ik wil het te graag, dus ik doe het wel maar het was zeker even slikken. Ik zal toch moeten verhuizen naar het noorden van het land. Het vervelendste is nog wel dat mijn vriendin in Utrecht woont en dat is gewoon een end weg. Ik vind ook dat ik erg zielig ben, dus jullie moeten maar extra aardig voor mij zijn tijdens onze introductieweek
|
#122: Auteur: AnneAR
Geplaatst: za 02 aug 2008 16:29
Bericht verwijderd
Laatst aangepast door AnneAR op za 05 nov 2022 8:24, in totaal 1 keer bewerkt
|
#123: Auteur: LindavdS
Geplaatst: za 02 aug 2008 18:22
Ja, inderdaad. Echt balen, zeker als je ook nog een vriendin hebt waar je dan erg ver vanaf moet gaan wonen.
Ik ben benieuwd of je de enige uit onze lichting bent die zal moeten verhuizen. Ik ben echt benieuwd naar de introductieweek!
|
#124: Auteur: AnneAR
Geplaatst: zo 03 aug 2008 15:00
Bericht verwijderd
Laatst aangepast door AnneAR op za 05 nov 2022 8:24, in totaal 1 keer bewerkt
|
#125: Auteur: GodPigeon
Geplaatst: ma 04 aug 2008 14:24
Ik heb ook erg zin in de introductieweek! Hoewel ik jullie dus nog niet gezien heb, is het wel leuk om toch een paar collega's 'gesproken' te hebben. Mijn papieren ga ik vanavond invullen en morgen maar eens mijn toga bestellen. Ik ben nu vooral druk met dingen regelen voor de verhuizing. Aangezien ik minder dan 2 maanden heb zit daar wel enige druk achter. Zo leer ik zelfs nu al hoe je als Raio onder druk moet werken
En Anna en Linda, leuk voor jullie dat jullie goed geplaatst zijn! Ik kan niet wachten om te beginnen en te zien hoe Leeuwarden gaat zijn.
|
#126: Auteur: LindavdS
Geplaatst: ma 04 aug 2008 15:15
Ik heb de formulieren ook gisteren opgestuurd en ga deze week mijn toga bestellen.
Godpigeon: ik dacht dat je binnen een half jaar na aanvang op minder dan 30 minuten moest gaan wonen? Dat zeiden ze tenminste tegen mij. Heb je er al meer info over gekregen?
Succes alvast met verhuizen.
Tot oktober allebei!
|
#127: Auteur: GodPigeon
Geplaatst: ma 04 aug 2008 22:22
LindavdS schreef: | Ik heb de formulieren ook gisteren opgestuurd en ga deze week mijn toga bestellen.
Godpigeon: ik dacht dat je binnen een half jaar na aanvang op minder dan 30 minuten moest gaan wonen? Dat zeiden ze tenminste tegen mij. Heb je er al meer info over gekregen?
Succes alvast met verhuizen.
Tot oktober allebei! |
Grappig dat ze mijn een compleet ander verhaal vertelde. Ik hoorde dat er een verhuisverplichting is en dat je moest gaan wonen binnen 60 minuten met de trein van je standplaats. Over een half jaar heb ik niks gehoord (misschien alleen een verhaal voor mensen met een koophuis?).
|
#128: Auteur: LindavdS
Geplaatst: di 05 aug 2008 9:31
Nee, dat denk ik niet want het was op een ander moment in het gesprek, toen had ik nog niet gezegd dat ik een koophuis heb geloof ik. Hij zei dus dat je binnen een half jaar op 30 minuten afstand moest gaan wonen en dat, als het voor je van toepassing was, je er meer informatie over zou krijgen (die heb je dus nog niet gehad?)
Ik zou SSR anders even bellen/mailen als ik jou was.
Succes met huizen kijken!
|
#129: Auteur: FAM
Geplaatst: ma 11 aug 2008 10:23
TC, heb jij de brief al ontvangen? Ik nog steeds niet. 'Binnen een week' is inmiddels bijna 6 weken geworden, dus ik ga deze week maar eens bellen.
|
#130: Auteur: TC
Geplaatst: ma 11 aug 2008 17:37
FAM schreef: | TC, heb jij de brief al ontvangen? Ik nog steeds niet. 'Binnen een week' is inmiddels bijna 6 weken geworden, dus ik ga deze week maar eens bellen. |
Ik ben net terug van vakantie, maar ik zag inderdaad nog geen post van de Raio. Laat je even weten wat ze zeggen als je gebeld hebt?
|
#131: Auteur: FAM
Geplaatst: wo 13 aug 2008 10:47
TC, omdat we nu in de ronde van april zitten, wachten ze de uitslagen van de personen die nu assessments moeten doen af en dan worden onze uitnodigingen gelijk met die van hen verstuurd. De uitslagen worden één dezer dagen verwacht en daarna komen dus onze uitnodigingen!
|
#132: Auteur: GodPigeon
Geplaatst: do 14 aug 2008 12:50
Hebben jullie al de papieren opgestuurd van het RAIO-congres? En een eenpersoonskamer genomen of niet?
Ik heb maar een eenpersoonskamer aangevraagd. Ik ken nog niemand en mijn vriendin vond het ook geen slecht idee nadat ze hoorde dat van de RAIO's altijd 90% vrouw is .
|
#133: Auteur: AnneAR
Geplaatst: vr 15 aug 2008 10:43
Bericht verwijderd
Laatst aangepast door AnneAR op za 05 nov 2022 8:25, in totaal 1 keer bewerkt
|
#134: Auteur: GodPigeon
Geplaatst: vr 15 aug 2008 15:24
AnneAR schreef: | Ik heb me ook al voor het congres aangemeld, maar geen eenpersoonskamer genomen. Vond het gewoon zonde om daarvoor bij te betalen, en eigenlijk lijkt het me ook wel leuk dan weer een nieuw iemand te leren kennen.
Zouden ze daar eigenlijk sowieso geen rekening mee houden, dat ze zoveel mogelijk proberen mannen bij mannen te zetten en vrouwen bij vrouwen? |
Geen idee, zou best kunnen. Lijkt me inderdaad logisch. Nou ja, ik vind het sowieso wel prima welke optie het dan ook wordt.
|
#135: Auteur: LindavdS
Geplaatst: ma 18 aug 2008 9:23
Ik heb me ook al aangemeld, ook zonder eenpersoonskamer. Het leek mij inderdaad ook leuk om zo meteen iemand te leren kennen.
Ik zag op de deelnemerslijst dat 6 van de 28 mensen man zijn dus ik neem ook aan dat ze rekening houden met de indeling. Ik verwacht ook dat ze eerst wel vragen of je er geen problemen mee hebt bij een man op de kamer te slapen (dat zag mijn vriend namelijk ook niet zitten). Bij de introductieweek zullen we immers ook op tweepersoonskamers slapen?
Zijn jullie trouwens al naar jullie rechtbank geweest om kennis te maken? Tegen mij werd aan de telefoon toen gezegd dat, dat de bedoeling was maar ik heb er niks meer over gehoord..
Wel leuk dat we het cursusmateriaal al gekregen hebben. Er zit alleen een boekje bij terwijl er nergens staat dat we dat voor een specifiek deel van de cursus moeten lezen?!
|
|