Gezocht: Boekenlijst 07/08 Rechtsgeleerdheid in Leiden
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

#1: Gezocht: Boekenlijst 07/08 Rechtsgeleerdheid in Leiden Auteur: Patricia20 BerichtGeplaatst: di 10 jul 2007 20:21
    —
Ik zoek een lijst met voorgeschreven literatuur van het eerste jaar rechtsgeleerdheid, voor komend collegejaar. Ook zoek ik eventueel boeken voor volgend jaar, waarvan nog geen nieuwe druk komt.

Laat het me even weten, als je ze voor een leuk prijsje kwijt wil.

#2:  Auteur: MiriamvL BerichtGeplaatst: do 12 jul 2007 19:53
    —
Hoi Patricia,

Je kan op de site kijken bij vakbeschrijvingen/propedeuse en dan staat er bij de beschrijving van elk vak welke boeken gebruikt worden.. Is nog wel van 2006/2007, maar zal waarschijnlijk wel snel geupdate worden, meestal verandert er niet zo heel veel in het curriculum. Tegen het begin van het collegejaar kan je op de site van Jongbloed en van JFV Grotius een complete boekenlijst vinden..

Succes alvast! Very Happy [/url]

#3:  Auteur: Patricia20 BerichtGeplaatst: do 12 jul 2007 19:59
    —
Bedankt! Ik had inderdaad al op de site gekeken. Zal de site dus goed in de gaten blijven houden. Ik ben ook gewoon veel te ongeduldig. Ik heb hier 4 jaar naar uitgekeken. Baal dus gewoon dat het nu vakantie is.

#4:  Auteur: Gwenny BerichtGeplaatst: do 12 jul 2007 21:24
    —
Mr. Green Geduld loont altijd Wink .

#5:  Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: do 12 jul 2007 21:29
    —
Gewoon met Romeins recht beginnen; dat verandert toch niet meer. (Helaas de boeken misschien wel...)

#6:  Auteur: RemcoJansen BerichtGeplaatst: do 12 jul 2007 22:52
    —
4 jaar uitgekeken naar de studie rechten? Wellicht heb je er snel geen zin meer in. Het schijnt dat Encyclopedie een probleemvak is. In Nijmegen (RU) is het vak Inleiding een 'probleemvak'.

#7:  Auteur: MiriamvL BerichtGeplaatst: vr 13 jul 2007 11:58
    —
Positivo Smile

#8:  Auteur: Patricia20 BerichtGeplaatst: vr 13 jul 2007 17:09
    —
RemcoJansen schreef:
4 jaar uitgekeken naar de studie rechten? Wellicht heb je er snel geen zin meer in. Het schijnt dat Encyclopedie een probleemvak is. In Nijmegen (RU) is het vak Inleiding een 'probleemvak'.


Dat heb ik ook gehoord ja, daarom heb ik het boek Encyclopedie van de rechtswetenschap alvast aangeschaft. Dus voor mij geen bouquetreeks op het strand Cool

Ik verwacht niet dat ik al snel geen zin meer heb in deze studie. Ik weet wat ik kan verwachten. Heb er al 4 jaar juridische scholing opzitten. Kunnen die andere 4 jaar er ook nog wel bij dan.

#9:  Auteur: RemcoJansen BerichtGeplaatst: vr 13 jul 2007 21:34
    —
Veel suc6 met je studie! Ik heb onlangs mijn studie NL Recht in 3 jaar en 9 maanden afgerond!

#10:  Auteur: Mirjam28 BerichtGeplaatst: za 14 jul 2007 16:09
    —
Weliswaar off-topic, maar gefeliciteerd! Very Happy

#11:  Auteur: Plussus BerichtGeplaatst: vr 10 aug 2007 13:00
    —
Bij Jongbloed staan de boekenlijsten voor Leiden al online. Doe er je voordeel mee.

Cool

#12:  Auteur: Patricia20 BerichtGeplaatst: vr 10 aug 2007 22:04
    —
Vandaag terug gekomen van vakantie en toen lag de literatuurlijst in de brievenbus. Ik heb ze allemaal besteld bij Jongbloed dus zal allemaal wel goed komen. Bedankt voor de reacties allemaal.

#13:  Auteur: cogito-ergo-sum BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2007 8:52
    —
Patricia20 schreef:
Vandaag terug gekomen van vakantie en toen lag de literatuurlijst in de brievenbus. Ik heb ze allemaal besteld bij Jongbloed dus zal allemaal wel goed komen. Bedankt voor de reacties allemaal.


Succes dame... Cool



Rechtenforum.nl -> Boeken & zo

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl